Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 6

Nastavlja se „prestrojavanje“ agencija za odnose s javnošću

Marketing mreža objavila je danas rezultate poslovanja agencija za komunikacije i odnose s javnošću za 2023. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju sprovodimo poslednjih osam godina.

Grupacija agencija za komunikacije i odnose s javnošću, godinama unazad, jedna je od najdinamičnijih kada je u pitanju „prestrojavanje“ u TOP 10 na rang listi. Taj trend nastavljen je i u 2023. godini. Neke agencije se zatvaraju, nove se otvaraju, i veoma često su već u prvoj godini poslovanja u prvih 10 po ostvarenim prihodima.

Agencija LUXURY INTEGRATED, već drugu godinu za redom, u samom je vrhu liste. Ova agencija je u 2023. zabeležila stabilan rast po oba finansijska kriterijuma – 17,75% po poslovnom prihodu i 189,57% po neto dobiti. Broj zaposlenih opao je za 12,5%.

Sa trećeg na drugo mesto po poslovnom prihodu u 2023. godini popela se agencija RED COMMUNICATION. Poslovni prihod ove agencije uvećan je za 24,51%, a neto dobit za 101,1%. U 2023. tim je uvećan za 38,71%.

Sa četvrtog na treće mesto po poslovnom prihodu iz 2023. godine popela se agencija REPRESENT COMMUNICATIONS. Ova agencija zabeležila je rast prihoda od 10,8% i rast neto dobiti od 9,28%, a po ovom kriterijumu nalazi se na 9. mestu na rang listi. Broj zaposlenih povećan je za 3,23%.

Sa drugog na četvrto mesto po poslovnom prihodu iz 2023. pala je agencija NEW MEDIA TEAM. Ova agencija zabeležila je u prošloj godini rast prihoda od 0,96%, ali i pad neto dobiti čak 41,66%. Broj zaposlenih povećan je za 5,41%.

RIGHT se, ove godine, našao među TOP 5 agencija po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je u 2023. rast prihoda od 12,83%, rast neto dobiti od 8,05%, dok je tim povećan za 20%.

U prvih 10 agencija na rang listi po poslovnom prihodu našli su se i OLAF&MCATEER, WOLLSON, WE MEDIA AGENCY, CHAPTER 4 i MORE THAN PR.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 34 pravna lica koja se primarno bave komunikacijama i odnosima s javnošću.

Ukupan poslovni prihod agencija za komunikacije i odnose s javnoću u 2023. povećan je za 12,56%, a neto dobit za 30,19%. Broj zaposlenih u agencijama za komunikacije i odnose s javnošću veći je za 10,88% u odnosu na 2022. godinu.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 750 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

Nastavlja se pad broja zaposlenih u agencijama za istraživanja

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za marketinška i društvena istraživanja u 2023. godini, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih osam godina.

Agencije za marketinška i društvena istraživanja beleže blagi rast poslovnih prihoda i neto dobiti u 2023. godini. Nakon stagnacije u 2022. godini, broj zaposlenih u ovoj grupaciji agencija beleži pad u 2023.

Agencija IPSOS STRATEGIC MARKETING, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu. Ova agencija je u prošloj godini zabeležila rast poslovnog prihoda od 7,35%. Ipak, IPSOS se u 2023. našao na drugom mestu po neto dobiti sa zabeleženim padom od 14,01%. Broj zaposlenih smanjen je za 4%.

Sa trećeg na drugo mesto u tabeli po poslovnom prihodu popela se agencija EYESEE. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u 2023. za 17,36%, kao i veliki pad neto dobiti za 58,86%, ali rast broja zaposlenih za 3,45%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu nalazi se ACNIELSEN. Ova agencije je u 2023. zabeležila pad poslovnog prihoda od 2,64%, i pad neto dobiti za 44,68%. Broj zaposlenih u ovoj agenciji u 2023. opao je za 6,78%.

Visoko četvrto mesto na rang listi, po poslovnom prihodu, pripalo je prošle godine agenciji NIELSEN AUDIENCE MEASUREMENT. Ova agencija je, u 2023, zabeležila rast poslovnog prihoda za 17,05%, kao i stabilan rast neto dobiti za 72,66%, po čemu se našla na prvom mestu po ovom kriterijumu analize. Broj zaposlenih uvećan je za 1,28%.

GfK našao se na petom mestu rang liste po poslovnom prihodu i na trećem po neto dobiti. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od 20,95% i stabilan rast neto dobiti od 63,19% u protekloj godini. Broj zaposlenih opao je za 6,67%.

U TOP 10 na rang listi po poslovnom prihodu nalaze se i agencije SMART PLUS RESEARCH, MSI-ACI, DEEP DIVE, MASMI BEOGRAD i TMG INSIGHTS. Od navedenih agencija samo je DEEP DIVE zabeležio pad poslovnog prihoda u 2023. godini za 15,48%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 25 pravnih lica koja se primarno bave marketinškim i društvenim istraživanjima, odnosno istraživanjem tržišta i ispitivanjem javnog mnjenja, sa šifrom delatnosti 7320.

Ukupan poslovni prihod agencija za marketinška i društvena istraživanja u 2023. uvećan je za 8,67%, a neto dobit porasla je za 1,98%. Broj zaposlenih u agencijama za istraživanja opao je za 1,78%.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 750 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

I dalje kriza u agencijama za zakup medija

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja u Srbiji za 2023. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih osam godina.

Nakon poslovno loše 2022, agencije za zakup medija u Srbiji, tokom 2023. godine beleže blagi rast poslovnih prihoda, ali i dalje značajan pad neto dobiti, što ukazuje da je kriza i dalje prisutna u ovoj grupaciji agencija. Čak 17 od 26 agencija zabeležilo je pad neto dobiti u 2023. godini. Na rang listi došlo je do „prestrojavanja“ u TOP 10.

DIRECT MEDIA UNITED SOLUTIONS, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po oba finansijska parametra. Ova agencija je, u prošloj godini, zabeležila rast poslovnog prihoda za 0,84%, kao i rast neto dobit za 6,16%. Broj zaposlenih opao je za 4%. Od 2017. godini u okviru Direct Medie posluje još jedno pravno lice DIRECT MEDIA KOMUNIKACIJE, sa istim pravnim zastupnikom. Ova agencija beleži pad poslovnog prihoda za 13,83% i rast neto dobiti za 40,79%.

Na drugom mestu u tabeli po poslovnom prihodu nalazi se agencija MEDIA POOL. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u 2023. za 9,19%, ali veliki pad neto dobiti za 161,05%. Broj zaposlenih nije se menjao.

Agencija MEDIA HOUSE popela se sa šestog na treće mesto po poslovnom prihodu iz 2023. godine. Ova agencija zabeležila je značajan rast poslovnog prihoda za 33,16% i rast neto dobiti za 32,92%. Broj zaposlenih u 2023. povećan je za 9,62%.

UNIVERSAL MEDIA sa petog mesta popela se na četvrto na rang listi po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od 18,38% i snažan rast neto dobiti od 106,64%, a broj zaposlenih uvećan je za 2,04%.

Na petom mestu po poslovnom prihodu nalazi se agencija OMD MEDIA. Ova agencija, jedina u TOP 5, zabeležila je pad poslovnog prihoda od 2,86%, kao i pad neto dobiti od 56,74%. Broj zaposlenih opao je za 3,57%.

U prvih 10 agencija na rang listi po poslovnom prihodu našli su se i WAVEMAKER, ESSENCEMEDIACOM, CAS MEDIA, NOVA COMMUNICATIONS i HAVAS ADRIATIC. 

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 26 pravnih lica koja se primarno bave zakupom medija i programiranjem plana oglašavanja. U 2023. godini nije otvorena ni jedna nova agencija u ovoj kategoriji.

Ukupan poslovni prihod agencija za zakup medija u 2023. povećan je za 9,95%, dok je neto dobit opala za čak 56,66%. Broj zaposlenih u agencijama za zakup medija beleži rast od 4,86%.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 750 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

Nastavlja se rast agencija za organizaciju događaja

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za organizaciju sajmova i drugih događaja za 2023. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih osam godina.

Godina 2022. godina bila je godina snažnog rasta agencija za organizaciju sajmova i drugih događaja, a nešto sporiji rast nastavljen je i u 2023. Ipak, prestrojavanja na rang listi primetna su i ove godine.

Agencija POLIPLAN 1 TO 1, treću godinu za redom, nalazi se na samom vrhu liste po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je u 2023. rast poslovnog prihoda od 25,89% i rast neto dobiti za 39,86%. Broj zaposlenih povećan je za 11,63% u odnosu na 2022. godinu.

Na visokom drugom mestu po poslovnom prihodu, treću godinu za redom, nalazi se agencija XYZ COMMUNICATIONS. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od 36,98%, kao i snažan rast neto dobiti za 53,26%. XYZ Communications tim uvećan je za 6,15% u prošloj godini.

Sa petog na treće mesto po poslovnom prihodu, ali i na treće po neto dobiti, popela se agencija MPG PLUS. Ova agencija zabeležila je stabilan rast poslovnog prihoda od 41,79%, kao i snažan rast neto dobiti za 78,32%, dok je broj zaposlenih uvećan za 17,91%.

BEOEXPO SYSTEM, ove godine, spao je za jednu poziciju i našao se na četvrtom mestu po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u 2023. za 16,44%, kao i rast neto dobiti za 10,51% i rast broja zaposlenih za 11,63%.

BTL AGENCIJA uspela je u 2023. da se popne u TOP 5 agencija u ovoj grupaciji po poslovnom prihodu i na sedmo mesto po neto dobiti. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda za 36,6% i pad neto dobiti za 50,58%. Broj zaposlenih povećan je za čak 69,57%.

U TOP 10 agencija za organizaciju sajmova i drugih događaja po poslovnim prihodima iz 2023. godine nalaze se i M2COMMUNICATIONS, BTL MANDIS MEDIA, GO2 EVENT, UNITED MOMENT i EXPO SOLUTIONS. Agencija M2COMMUNICATIONS, nakon uspešne 2022. kada se našla u TOP 5, beleži pad poslovnog prihoda od 29,51%, kao i pad neto dobiti od 65,88% u 2023. godini.

Primetan je i konstantan rast agencije DHC VEKOL, koja je u 2023. zabeležila rast poslovnih prihoda za 38%, i snažan rast neto dobiti za 290,37%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 24 pravna lica koja se primarno bave organizacijom sajamskih nastupa i drugih događaja.

Ukupan poslovni prihod agencija za organizaciju sajmova i drugih događaja u 2023. porastao je za 21,27%. Neto dobit na nivou ove grupacije agencija prošle godine beleži blagi rast od 5,75%. Broj zaposlenih u agencijama za organizaciju događaja porastao je za 12,62%.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 750 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

Mercator-S u okviru kampanje „Nema cenu“ donirao milion i po dinara

Na svečanosti održanoj povodom završetka druge faze kampanje „Nema cenu“, kompanija Mercator-S je uručila donaciju Udruženju pacijenata obolelih od melanoma. U partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije i Nivea Sun, donacija je prikupljena prodajom jabuka u odabranim IDEA, Roda i Mercator prodavnicama širom Srbije, a celokupan prihod usmeren je na podršku obolelima. U okviru dva talasa kampanje „Nema cenu“ Mercator-S donirao je do sada milion i po dinara osobama koje se bore sa najtežim bolestima.

„Naša kampanja je imala izuzetan uspeh u podizanju svesti o važnim temama koje se odnose na zdravlje, ali i ostvarila konkretne rezultate zahvaljujući partnerstvu koje godinama negujemo sa dobavljačima, kupcima, zajednicom i našim zaposlenima, što je za nas jako važno. U dva talasa ovog projekta, uspešno smo prikupili milion i po dinara donacija za borbu protiv malignih bolesti raka dojke i melanoma. Mercator-S se zalaže za očuvanje zdravlja zajednice i ponosni smo što možemo da podržimo one kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Nataša Pavlović, direktorka marketinga kompanije Mercator-S.

Dr Mirsad Đerlek, državni sekretar u Ministarstvu zdravlja je izrazio zahvalnost što je donacija uručena Udruženju pacijenata obolelih od melanoma i dodao: „Ministarstvo zdravlja ulaže izuzetan napor i ogromna materijalna sredstva kako bismo značajno unapredili položaj pacijenata obolelih od retkih i teških bolesti, a doprinos društveno odgovornih kompanija je uvek dobrodošao. Želim da pohvalim društveno odgovorne kompanije kao što je Mercator-S, čije sam aktivnosti pratio u 2023. i 2024. i zahvalan sam za ono što je ova kompanija uradila, za sakupljen novac koji je doniran građanima koji se bore sa različitim oblicima malignih bolesti. Posebno nam je važno što je Mercator-S,  kao kompanija, investirala u podizanje svesti na polju prevencije kod naših građana, jer je to jako važno u lečenju pacijenata i pozivam ostale kompanije da slede ovakav primer“.

Kao što je istaknuto tokom današnjeg događaja, svi učesnici su pokazali duboku posvećenost očuvanju zdravlja kroz preventivne aktivnosti i edukaciju. Ovakve donacije predstavljaju još jedan korak ka podršci pacijentima obolelim od teških bolesti i podizanju svesti o značaju redovnih pregleda.

Savo Pilipović, predsednik Udruženja pacijenata obolelih od melanoma, istakao je značaj kampanje: „Ova donacija koja nam izuzetno znači jer dokaz da zajedno možemo napraviti razliku. Svaka podrška nam je dragocena u borbi protiv melanoma, posebno što s ovom bolešću mogu da se susretnu svi, bez obzira na godine i pol. Zahvalni smo kompaniji Mercator-S jer smo kampanjom „Nije svaka tačka kraj” dobili najveću pokrivenost ikada kada je u pitanju edukacija ljudi o ovoj bolesti i kvalitet u načinu obraćanja građanima.“

Vladimir Vidojević, menadžer za marketing na mestu prodaje u NIVEA, koji su partneri u ovom talasu projekta, je ukazao na značaj prevencije, zaštite i edukacije. „Inspiracija da zajedno  uradimo više je nešto što prenosimo u godinu ispred nas i nastavićemo da budemo inovativni  kada je u pitanju prevencija i edukacija pojedinaca.“

Mercator-S će nastaviti sa inicijativama i projektima koji su usmereni na brigu o dobavljačima, kupcima, svojim  zaposlenima, životnoj sredini, kao i celokupnoj zajednici.

Blagi pad neto dobiti agencija za spoljno oglašavanje

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za spoljno oglašavanje u Srbiji za 2023. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju sprovodi Marketing mreža poslednjih osam godina.

Svi parametri ukazuju na rast poslovanja agencija za spoljno oglašavanje, iako je na nivou grupacije zabeležen blagi pad neto dobiti. U 2023. godini čak 15 od 27 agencija u ovoj grupaciji zabeležilo je pad neto dobiti.

U okviru ove grupacije, ALMA QUATTRO, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu, ali i po neto dobiti. Ova agencija je u 2023. godini zabeležila rast poslovnog prihoda za 10,36%, ali pad neto dobiti za 18,72%. Broj zaposlenih je porastao u 2023. za 9,09%.

Na drugom mestu u tabeli, po poslovnom prihodu i na drugom po neto dobiti, nalazi se DPC NETWORKS. U prošloj godini DPC zabeležio je rast poslovnog prihoda za 19,82%, ali pad neto dobiti za 11,83%. Broj zaposlenih opao je za 2,44%.

Na trećem mestu nalazi se MAXIM&CO. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u odnosu na 2022. za 34,94%, dok je neto dobit porasla za 28,23%. Broj zaposlenih povećan je za 19,67%.

Četvrto mesto ove godine pripalo je agenciji SKYBOARD ADVERTISING, koja beleži rast poslovnog prihoda od 9,26% i ogroman rast neto dobiti za 1038,66%. Broj zaposlenih nije se menjao u 2023.

INFO MEDIA GROUP zauzeo je peto mesto na rang listi, sa zabeleženim padom prihoda od 21,15%. Ova agencija zabeležila je i pad neto dobiti za 25,41%. Broj zaposlenih u 2023. smanjio se za 35,29%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 27 pravnih lica koja se primarno bave spoljnim oglašavanjem.

Ukupan poslovni prihod agencija za spoljno oglašavanje u 2023. beleži rast od 16,69%, ali i blagi pad neto dobiti za 1,76%, u odnosu na 2022. godinu. Broj zaposlenih na nivou grupacije veći je za 2,37%.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 750 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

Agencije za usluge klipinga i analizu medija beleže rast, sem jedne…

Marketing mreža objavila je danas rezultate poslovanja agencija za usluge klipinga i analizu medija za 2023. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju sprovodimo poslednjih osam godina. 

Cela grupacija kliping agencija beleži rast poslovnog prihoda i neto dobiti u 2023. godini. Ipak, samo jedna agencija iz ove grupacije – Digital Element, zabeležila je značajan pad po svim finansijskim parametrima. 

Novosadska agencija NINAMEDIA KLIPING, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po svim kriterijumima analize. Ova agencija, u 2023. godini, zabeležila je povećanje poslovnog prihoda za 21,2%. Kada je u pitanju neto dobit, ova agencija zabeležila je rast od 323,36% u odnosu na prethodnu godinu. Tim Ninamedia agencije smanjen je u 2023. za 2,11%.

Druga na rang listi po poslovnom prihodu, i druga po neto dobiti, nalazi se agencija KLIPING. Ova agencija posluje u okviru Newton Media Grupe, koja ima predstavništva u pet država regiona. Kliping je zabeležio povećanje poslovnog prihoda za 19,88%, dok je neto dobiti porasla za 453,41%. Broj zaposlenih opao je za 5,71%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu, i na trećem po neto dobiti, nalazi se REAL TIME CLIPPING. Ova agencija zabeležila je pad prihoda od 0,67%, rast neto dobiti za 99%, i jedina je koja nije otpuštala radnike u 2023. godini.

DIGITAL ELEMENT, koji posluje kao zasebno pravno lice u okviru Represent Systema, zabeležio je najlošije poslovne rezultate po svim finansijskim kriterijumima u odnosu na druge agencije u ovoj grupaciji. Ova agencija zabeležila je pad prihoda za 2,6%, značajan pad neto dobiti od čak 737,56% kao i pad zaposlenih za 12,5%.

Agencije za usluge klipinga i analize medija najmanja su grupacija agencija sa svega četiri pravna lica koja primarno posluju u ovoj oblasti.

Ukupan poslovni prihod agencija za usluge klipinga i analizu medija u 2023. porastao je za 18,57%, dok je zabeležen i veliki neto dobitak od 301,94%. Broj zaposlenih u agencijama za usluge klipinga opao je za 3,21% u odnosu na 2022. godinu.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 750 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

Šta se krije iza potrage za 4 stolice u marketing agenciji Evoke?

Posmatrajući marketing agenciju Evoke kroz vreme, od njenog osnivanja (2016. godina) pa do danas, primetno je da je Evoke hrabro i agilno prolazio kroz niz važnih promena koje su bile izazovne, ali ispostaviće se i neophodne, a koje su naposletku uvek napravile rezultat – kontinuirani rast i razvoj agencije.

Kruna dosadašnjih promena svakako jeste prelazak na 5-clients biznis model, koji je uslovio strukturalne i organizacione promene, kao i promene u pristupu i radu sa klijentima i time na neki način na mapu postavio novi način funkcionisanja na relaciji klijent-agencija.

No, da li je 5-clients model zaista bio kruna? Više nismo uvereni u to, i to ni manje ni više nego zbog 4 stolice.

Nedavno objavljeni LinkedIn post Nikole Vukovića, osnivača i Managing Partnera marketing agencije Evoke, na prvo čitanje nekima možda pomalo i banalan, kod nas u redakciji je pokrenuo čitav niz pitanja i mogućnosti koje se kriju iza ove igre reči.

Poznavajući rad marketing agencije Evoke, teško je poverovati da su 4 stolice stvaran i realan problem, već je verovatnije da nam je Nikola, na njima svojstven način, najavio nove promene u marketing agenciji Evoke.

Šta se krije iza potrage za 4 nove stolice otkriva Nikola: „U ovom momentu ne bih mogao da vam iznesem više detalja. Drago mi je što vas je jedna LinkedIn objava toliko zainteresovala. Svi nas zovu danas. Da, postoje izvesne promene koje će se dogoditi, a na kojima smo radili u prethodnom periodu. Mi, kao i svaka druga organizacija koja raste i razvija se prolazimo kroz promene. Naše promene, istina je, rezultirale su potragom za 4 stolice u našoj kancelariji i upravo iz tog razloga ovaj problem je i adresiran LinkedIn zajednici. Faktički, pitao sam LinkedIn zajednicu za preporuku, prevashodno iz razloga što veliki broj mojih konekcija radi iz kancelarije i verovatno znaju nekoga ko zna nekoga ko bi mogao da nam izađe u susret i pomogne nam u pronalasku 4 nove stolice za našu kancelariju. Glasine su tu da kruže, a u ovom trenutku ne želim biti taj koji će ih potvrditi, a ni demantovati. Nek ljudi odaberu svoju istinu ili pak sačekaju koji dan za zvanična saopštenja sa naše strane. Evoke kanali komunikacije će u narednim danima biti aktivni, a do tada su redovne aktivnosti sa našim klijentima i prethodno pomenut pronalazak 4 nove stolice svakako glavni prioritet.“

Nakon Nikolinog odgovora, ostaje nam još pitanja u vazduhu. Kome su namenjene stolice koje marketing agencija Evoke potražuje? Da li su to zaista fizičke stolice ili pak metafora? Četiri nove osobe u agenciji? Četiri nova tima? Nova organizaciona jedinica? Novo tržište? Svakako, biće zanimljivo ispratiti dalji razvoj situacije.

Tekst pripremila: agencija Evoke 

Prva izložba koja “GORI” stiže 12. septembra u Beograd

Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije? Stefan Gajić, najmlađi advertajzing kreativni direktor u regionu, ovog septembra nam sprema izložbu pod nazivom GORI.

Od 12. do 15. septembra, publika će imati priliku da poseti jedinstvenu postavku u unikatnom i nesvakidašnjem prostoru u centru grada u okviru Hotela Mona Plaza.

Izložba koja nosi naziv „GORI“ predstavlja jedinstveni spoj tradicionalnih plakata sa digitalnim formatima, koji će domaća publika imati prvi put priliku da vidi. Baš iz tog razloga, autoru je bilo od izuzetne važnosti da prostor izlaganja bude urban, drugačiji i kul.
Tokom tri dana trajanja izložbe, publika će imati priliku da na digitalnim formatima, ekranima, led panelima i 360 instalacijama uživa u radovima koji odgovaraju na temu GORI. Postavku čine tri tematske celine, odakle proizlazi i sam naziv. Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama o kojima svi svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli. Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti – kreiranje radova koji će zapaliti javnost i digitalne kanale. Treći segment je i neizostavan na putu svakog stvaraoca – kreativno sagorevanje (burnout), koje proizilazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju – u slučaju umetnika, advertajzing industriju.

Ne propustite da budete deo iskustva koje će biti goruća tema ovog septembra. Zato, uhvatite trenutak da posetite ovu unikatnu izložbu od 12. do 15. septembra u Mona Plaza Hotelu u Beogradu.

Usudi se da goriš!

Pepsico brend Flamin’ Hot, koji je na tržište lansiran u modalitetima Chipsy, Doritos i Clipsy zapalio je grad u svakom smislu – vreli ukus ljute grickalice ulazi u uši hiljadama potrošača kroz remiks hita „Zapali grad“.

U novom ruhu i sa adaptiranim tekstom, brendirani spot naslonio se na vrelo leto u kom smo, a dobro poznati glas Relje Popovića u iDJ produkciji, za kompaniju Pepsico i agenciju Ovation predstavlja kulminaciju launch kampanje grickalice koja ostavlja bez daha.

Usudi se da goriš, kaže brend Flamin’ Hot, a ovu priču neka dalje priča spot: