Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 27

Pop Culture Challenge – budite deo ovog izazova

Verujete u moć pop kulture i želite da pomoću nje pozitivno utičete na društvo u kome živite? Imate ideju kako to da ostvarite, ali vam je potrebna pomoć? Centar E8 je otvorio novi poziv namenjen svima onima koji kroz pop kulturu žele da promovišu demokratske vrednosti, aktivizam i civilno društvo.

„Demokratija je pitanje koje se tiče svih nas. Nažalost, možemo da primetimo da realnost nije baš takva. Naša ideja je da ovim projektom pokažemo da ljudi mogu i treba da se bore protiv društvenih problema koji ih okružuju, a mi ćemo im pružiti neophodnu pomoć i resurse da to učine na kreativne i inovativne načine.”, ističe Vojkan Arsić, direktor Centra E8.

Ukoliko govorimo o promociji demokratije i njenom jačanju u Srbiji, tradicionalne strategije ostvaruju sve manje uspeha. Zbog toga je Centar E8 u partnerstvu sa DT Institutom lansirao Pop Culture Challenge sa ciljem da kroz kreativne ideje i pop-kulturne formate podstakne ljude da podrže demokratiju u najširim društvenim krugovima: van zone komfora, pa čak i među onim delovima društva koji joj nisu naklonjeni.

Poziv je otvoren za sve pojedince_ke, studente_kinje, formalne ili neformalne kolektive, organizacije civilnog društva, nezavisne medije, kreatore sadržaja, umetnike_ce i kreativce iz Srbije da shvatajući pop kulturu najšire moguće počevši od muzike, filma, kratkih video-klipova, podkasta do grafita, stripova, animacija, video-igara i različitih umetničkih performansa osmisle ideju i prijave se za drugu sezonu Pop Culture Challenge-a.

Najuspešnije ideje će imati priliku da prođu kroz mentorski proces, upoznaju druge timove, razmene iskustva i naprave detaljan plan za realizaciju svoje ideje. Na kraju procesa, timovi čiji projekti ispune zahteve i očekivanja stručne komisije dobiće nagradu: novčana sredstva za podršku u implementaciji plana.

Rok za prijave je 30. novembar, a više informacija i način prijave možete saznati na zvaničnom sajtu: https://popculture.rs/

Agencija Dentsu Hrvatska proslavila lansiranje novih AI usluga

REGION – Agencija Dentsu Hrvatska bila je domaćin događaja na kome je predstavila svoju veliku novost – kreativne AI usluge.

Kako se svet marketinga neprestano razvija u digitalnom dobu, integracija veštačke inteligencije i kreativnosti postala je jedan od ključnih činilaca uspeha. Dentsu Hrvatska prepoznao je ovu potražnju i odgovorio uvođenjem svojih novih kreativnih AI usluga. Njihovo predstavljanje pokazalo je vizionarski pristup iskorištavanja AI tehnologije za nastanak uverljivog i personalizovanog kreativnog sadržaja.

Vjeko Srednoselec, Chief Operating Officer iz dentsu Hrvatska rekao je: „Uvođenjem kreativnih AI usluga, mi se ne samo prilagođavamo promenama i trendovima, nego ih i stvaramo. Ovo je manifestacija naše predanosti da budemo korak ispred u praćenju trendova i da našim klijentima pružimo najuticajnija i najefikasnija rešenja.“

Jedna od zanimljivosti eventa bila je demonstracija kreativne platforme koja se temelji na AI, a koja prikazuje konkretne mogućnosti primene generativne veštačke inteligencije u kreativnim uslugama i produkciji sadržaja. Prikazane su i AI izložbe koje su pokazale mogućnosti generativnog AI-ja i njegove primene.

Sara Šalov – nova članica Sonda tima!

REGION – U Sondin kreativni tim stiže pojačanje u redove tekstopisaca. Sara Šalov, nakon gotovo 5 godina provedenih u BBDO Zagreb, ukupno 7 godina iskustva u industriji oglašavanja, te projekata odrađenih za velike brendove poput IKEA, Molson Coors, Dukat, A1, WWF Adria, dolazi kao iskusna senior copywriterica i spremna je podeliti svoje ideje sa velikim svetom iz male Vižinade u Istri. Svoj zanat je brusila radeći na raznim kreativnim rešenjima za domaće i međunarodne klijente te će zajedno sa kreativnim timom nastaviti sprovoditi Sondinu misiju razvoja kreativnog društva kroz konkretne projekte.

“Od kako radim u industriji, upoznata sam sa radom Sonde. Nadahnuta njihovim idejama koje doprinose industriji i zajednici, kao i činjenicom da su stvorene u tako jedinstvenom okruženju, njihov poslovni pristup, stil i način razmišljanja, nešto su sa čime se mogu poistovetiti. Vrlo sam uzbuđena što postajem deo ovog tima, što ću od njih učiti te što ću doprineti nekim svojim razmišljanjima i idejama.“ – kaže Sara prilikom dolaska u Sondu.

Nova Mastercard evropska kampanja u saradnji sa McCann Beograd

Plaćanje putem pametnih uređaja dostupno je korisnicima u Srbiji, a kako bi što većem broju ljudi približili ovu praktičnu platnu metodu, Mastercard i McCann Beograd osmislili su novu kreativnu kampanju, za tržište Srbije i Evrope.

Kreativni tim agencije McCann Beograd imao je pred sobom veliki zadatak, da osmisli komunikacionu strategiju, dizajn i TVC za tržište Srbije, ali i ostatak Evrope, a sve sa ciljem da se potrošači ohrabre da plaćanja vrše pomoću svojih pametnih uređaja. Kroz kreativna rešenja u okviru kampanje predstavljene su različite svakodnevne situacije u kojima plaćanjem na ovaj način odmah prelazimo na najbolji deo –trenutak kada uživamo, obradujemo dragu osobu, delimo kolač ili uzbuđenje. Sve situacije do kojih možemo mnogo brže da stignemo kada imamo Mastercard karticu u svom mobilnom novčaniku život čine neprocenjivim.

„Velika je stvar kada malo tržište, kao što je Srbija, ima priliku da osmisli i napravi kampanju koju će koristiti cela Evropa. Ponosna sam što smo zajedno sa našom agencijom McCann Beograd, uspeli da postavimo kreativnu kampanju koja je dovoljno univerzalna za tržišta različitog stepena tehnološkog razvoja, a koja se temelji na jednoj univerzalnoj istini: da krajnji korisnici, bez obzira na to gde žive, imaju ista očekivanja od tehnologija koje koriste – da im put ka omiljenim aktivnostima učine bržim, sigurnijim i praktičnijim. Ovo je jedna od retkih lokalnih kreativa koju će kroz različite kanale i formate, od tradicionalnog TVC-ja do savremenih reels i social media formata, videti desetine miliona ljudi i nadam se da ćemo imati prilike da ovo poverenje opravdamo i u nekim narednim prilikama“, izjavila je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za Srbiju, Crnu Goru i BiH u kompaniji Mastercard.

Kampanja je za cilj imala promovisanja mobilnih plaćanja u Srbiji i Evropi, kao i edukaciju potrošača o glavnim benefitima poput lakoće, sigurnosti i brzine koju sa sobom nosi ovaj vid plaćanja. Dodatni podsticaj potrošačima da probaju, koriste i na kraju plaćanje mobilnim novčanikom pretvore u naviku jeste podsticaj u vidu keš-beka koji se dobija nakon izvršenih transakcija kod odabranih trgovaca.
„Sa najvećim izazovom prilikom postavljanja kampanje susreli smo se na samom početku pri kreiranju koncepta. Izazov se ogledao u tome što smo na ljudski, emotivan način želeli da predstavimo jednu vrlo mehaničku i funkcionalnu stvar. Kada smo došli do ideje da ustvari mobilno plaćanje prikažemo kao sredstvo koje nas brže spaja sa stvarima koje volimo, koje želimo da podelimo ili sa kojima želimo nekoga da obradujemo ostalo je samo da odmah pređemo na najbolji deo i raspišemo TVC. Iskoristili smo prepoznatljive momente u kojima bi mobilno plaćanje zaista bilo jednostavnije i brže rešenje i spojili ih u jedan običan, ali neprocenjiv dan naše junakinje“, rekao je Marko Simikić, Senior Copywriter ru agenciji McCann Beograd.

Kreativni tim:
Jana Savić Rastovac, Executive Creative Director
Vladimir Simić, Creative Director
Lidija Milovanović, Head of art
Aleksandar Milojević, Strategy Director
Marko Simikić, Senior Copywriter
Lazar Rajković, Senior Designer
Produkcija: Tuna Fish studio

Agencija V+O Communication proslavila jubilej!

0

Konsultantska kuća u oblasti komunikacija V+O Communication, pod sloganom „YouWeOne“ obeležila je 15 godina uspešnog rada u Srbiji, u prisustvu partnera, klijenata, bivših i sadašnjih zaposlenih, koji su tokom svih ovih godina poklonili poverenje i pružili podršku u realizaciji velikog broja uspešnih kampanja i projekata.

Povodom ovog velikog jubileja, proslavi su prisustvovali i Janis Olimpios jedan od osnivača V+O Group i Tonia Gogou, generalna direktorka V+O Grčka. Njihova poseta je bila prilika da se zajedno sa timom iz Srbije osvrnu na dosadašnje uspehe i da postave ciljeve za naredni period, sa željom da budu još uspešniji i da prevaziđu sve izazove.

„Tokom proteklih godina, kroz kampanje koje su realizovane u različitim industrijama, duboko smo uvereni da je pružen doprinos pozitivnim promenama u društvu, radeći na tome da svet postane bolje mesto za sve nas. Realizacija velikog broj različitih PR i digital kampanja, organizovanje više od hiljadu događaja, društveno odgovornih aktivnosti, održavanje dobrih odnosa sa medijima, upravljanje komunikacijama u kriznim situacijama, kreiranje i relizovanje strategija za interne i eksterne komunikacije su samo neki od stubova koji su oblikovali našu sadašnjost. Ove izuzetne rezultate, ne bismo ostvarili bez podrške sadašnjih i bivših zaposlenih, partnera i klijenata, koji su bili uz nas tokom svih ovih godina. Njihova priča je i naša priča, jer smo mi jedno“, istakla je Natalija Racković, generalna direktorka V+O Communication u Srbiji.

V+O Communication se istakao na tržištu zahvaljujući sposobnosti da kontinuirano donosi inovativne i sveže ideje koje su temeljno promišljene i strateški upotrebljene u projektima, postavljajući nove standarde u oblasti komunikacija.

„Veoma sam zahvalan timu koji sada radi u Srbiji, kako na dobrim rezultatima koje ostvaruju, tako i na međuljudskim odnosima koje su izgradili kako sa zaposlenim, tako i sa partnerima i klijentima. Mi poslujemo u industriji koja se zasniva na negovanju odnosa, zato je veoma važno da budemo podrška jedni drugima i da radimo na ostvarenju zajedničkih ciljeva.“ – istakao je Joanis Olimpios, osnivač V+O Communication Group.

Pored Srbije, V+O Communication posluje i u Grčkoj, Bugarskoj, Severnoj Makedoniji, Albaniji, Rumuniji i Kipru. Sa više od 190 obučenih internacionalnih eksperata u oblasti komunikacija, timom direktora sa bogatim poslovnim iskustvom, snažnim odnosima sa medijima i drugim donosiocima odluka, agencija obezbeđuje strateški pristup, proaktivno savetovanje i profesionalne odnose sa klijentima.

Otkriveno ko i šta stoji iza eksplicitnih bilborda u Beogradu i Banjaluci!

Sada znamo šta fali eksplicitnim bilbordima koji su prošle nedelje iznenadili Beograđane i Banjalučane. Fali im jedan prst pored „srednjaka“. O čemu se radi?

Novembar je mesec muškog reproduktivnog zdravlja i tim povodom, advertajzing agencija Ovation, u partnerstvu sa udruženjem Superbrke iz Banje Luke, pokrenula je ovu šokantnu kampanju kako bi podigli svest o kanceru testisa.

Ovo je i najučestaliji rak među muškarcima do 40 godina starosti, pre svega kod mlađeg dela ove populacije. Fotografije muškaraca koji pokazuju srednji prst, ali pomalo deformisanom šakom – bez jednog „testisa“, za ovu kampanju prepoznatljivim stilom potpisuje renomirani svetski fotograf iz Beograda, Vladimir Milivojević Boogie.

„Kontroliši se malo – Ne odbijaj da pregledaš testise“, poziv je mlađim muškarcima da ne forsiraju osionost gde mu mesta nema, ali je ujedno i ohrabrenje za one koji se sa kancerom testisa bore, jer je ovu bolest moguće lako pobediti ukoliko se otkrije rano.

Forbes počinje sa radom u Srbiji 14. novembra

United Media sa ponosom najavljuje pokretanje pet licenciranih  digitalnih izdanja renomiranog svetskog biznis magazina FORBES od 14. novembra. Novi sajtovi će biti pokrenuti u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.

FORBES, kao globalni autoritet u oblasti poslovnih i ekonomskih informacija, ima duboko ukorenjenu tradiciju u informisanju poslovnih ljudi širom sveta. Nove platforme će biti izvor relevantnih informacija, ali i inspiracije za one koji donose odluke i oblikuju ekonomsku stvarnost u Adriatik regionu.

Čitaoci će imati priliku da prate originalne FORBES sadržaje na svom jeziku ali i ekskluzivne priče o ljudima iz ovog regiona koji iniciraju promene, transformišu poslovanje i ostvaruju značajan uticaj u društvu.

Portale će voditi iskusni urednici i novinari koji će se pobrinuti da lokalni sadržaj bude jedinstven i prilagođen potrebama publike. Biće ključni akter u promociji regionalnih dostignuća, istraživanju inovacija i davanju glasa liderima i preduzetnicima koji oblikuju budućnost ovih tržišta.

Sa prisustvom u više od 70 zemalja, FORBES je sinonim za vrhunsko ekonomsko novinarstvo i izuzetno razumevanje globalnog poslovnog okruženja.

Pokretanje digitalnih izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini predstavlja važan korak u približavanju prestižnog, svetskog izvora informacija lokalnom poslovnom kontekstu.

Duže od jednog veka, FORBES je brend koji inspiriše, edukuje i podstiče na akciju. Pruža dubinske uvide u svet biznisa, ekonomije, investicija i inovacija. Istražuje uspešne preduzetnike, analizira globalne i lokalne trendove, i kreira priče koje motivišu i oblikuju lidere širom sveta.

Lansiranjem pet licenciranih FORBES izdanja u Adriatik regionu otvaramo vrata za nove prilike i uvereni smo da će nove platforme unaprediti način na koji se prate poslovne vesti.

Kroz partnerstvo sa FORBES-om, kompanija United Media koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Evropi. Kompanija u svom portfoliu ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.

KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija (video)

Deveti nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija održan je 1. i 2. novembra u Beogradu, pod sloganom „Add to Heart“.

Festival je posetilo preko 700 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz šest država regiona, a koji su imali priliku da čuju iskustva priznatih stručnjaka iz Evrope i sveta iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Prenosimo vam delić atmosfere sa festivala KAKTUS 2023…

Peto izdanje publikacije ADBOOKA za udruženje PROSTOR!

Promocija petog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže, održana je na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija. Projekat ADBOOKA ima humanitarni karakter, a ove godine obezbedili smo 300 komada publikacije koja će biti poslata svima koji do kraja godine doniraju novac udruženju PROSTOR. Dizajn publikacije ADBOOKA potpisuje agencija Friday Finally.

Cena publikacije je 5.500 dinara + PDV po komadu.

Ovom prilikom pozivamo kompanije i agencije da direktno doniraju novac udruženju PROSTOR, dostave dokaz o donaciji na mejl hello@marketingmreza.rs, a Marketing mreža će kompaniji/agenciji dostaviti određeni broj publikacija ADBOOKA.

Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom Collab ili kolaps.

U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 180 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija. Od 2019. godine, Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.

Akcija traje do 31. decembra 2023. ili do prodaje predviđenog tiraža.

Šta fali eksplicitnim bilbordima u Beogradu i Banjaluci?

Na nizu lokacija u Beogradu prošle nedelje osvanuli su opominjući bilbordi i plakati na kojima je prikazan muškarac sa (ne)jasnim simbolom i porukom „Kontroliši se malo“.

Građani su ostali zapanjeni porukom, ali i pomalo čudnim simbolom kojeg ona prati. Navikli smo na svašta u javnom etru, pa i na eksplicitnije sadržaje od ovog, ali ovako nešto na bilbordima još nismo videli. Isti bilbordi postavljeni su i na ulicama Banjaluke.

Šta god bilo, povela se tema da li je ovakvo oglašavanje bilo čega u redu, kao i ko stoji iza istog? A mi pitamo – pa šta fali, ako se ispostavi da je poruka dobra?