Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Diskriminacija i inkluzija u PR industriji

Sve što nam je strano, ostaće tako dok sebi ne pružimo priliku da se bolje upoznamo. Stereotipi koje svako od nas gaji prema drugim ljudima, bazirani su na zastarelim ideologijama i nikako ne prate brzinu promena koje se dešavaju u svakodnevnom životu.

Iako je preispitivanje onoga što mislimo da znamo za mnoge veliki korak, on je neophodan kako bismo nastavili da spoznajemo sve ono što ovaj svet ima da ponudi. Neophodna je odvažnost. Kako u pristupu tržištu rada, tako i pri samoj komunikaciji. Neophodno je da prepoznamo da svaka razlika, koja može delovati zastrašujuće i strano, u sebi krije priliku za novo učenje. Za sagledavanje sveta iz novog ugla. Naravno, treba priznati određenu vrstu pomaka. Sve više kompanija prepoznaje vrednost različitosti i inkluzije, ne samo kao moralnu obavezu, već i kao ključ za uspeh u dinamičnom poslovnom okruženju. Ova promena je vidljiva i u PR industriji. Kompanije postaju svesnije da raznolik tim donosi raznolike perspektive, što može doprineti kreativnijim i inovativnijim kampanjama. Inicijative poput mentorstva, programa liderstva i pravednih politika zapošljavanja pomažu u prevazilaženju prepreka.

Međutim, takođe je neophodno imati na umu put koji tek treba prevaliti. Primera radi, mnoge žene se i dalje suočavaju sa rodnom diskriminacijom koja je iskazana kroz neujednačene plate, manje šanse za napredak, gubitak posla u slučaju trudnoće i brojnim drugim vrstama diskriminišuće prakse. Mnogi ljudi i dalje žive u određenoj vrsti straha od osude koja bi usledila zbog njihovog roda, porekla ili seksualne orijentacije.

Oduvek sam verovala da sve polazi „iz kuće“ i da je neophodno da se promenimo sami kako bismo inspirisali druge na isto. Ponosna sam na činjenicu da su i moje kolege u kompaniji Mars, ne samo prepoznale značaj ove teme, već smo zajedno i preduzeli određene korake da je implementiramo u naše poslovanje. Shvatili smo da je neophodno da, ukoliko želimo da poboljšamo svet za sve nas, zapravo oslušnemo ljude koji će deliti taj svet sa nama. Inkluzivan svet u kojem se svi osećaju kao da pripadaju, nešto je što svako od nas u Marsu želi da vidi. I to je tema kojom se aktivno i kontinuirano bavimo.

Kroz našu #HereToBeHeard kampanju pokrenuli smo platformu preko koje je 10 hiljada žena iskreno podelilo svoje probleme i viđenje trenutne situacije ravnopravnosti polova. Dok smo kroz našu #FlipTheStatusQuo globalnu inicijativu finansijski podržali preduzetnice i žene koje postavljaju nove standarde i inovacije u svojim poljima – i na taj način menjaju status quo, prave promene na bolje i stvaraju pozitivan uticaj na svet.

Stvaranje inkluzivnog okruženja, ne samo da podržava prosperitet marginalizovanih grupa, već i doprinosi boljem životu i radu za sve. Svet u kojem živimo je raznolik i upravo ga to čini lepšim. To bi trebalo da se ogleda i u svakoj struci – pogotovu kada je oblast komunikacija u pitanju.

Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager, MARS UBBAI

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!