Upravo završeni Weekend media festival agenciji Ovation BBDO doneo je 3 regularna i jedno specijalno priznanje. Uspesi u konkurenciji najboljih regionalnih projekata u izboru Balcannes i #SoMoBorac žirija našu agenciju čine i najnagrađivanijom srpskom agencijom na ovogodišnjem prestižnom festivalu u Rovinju.
Ove nagrade doživljavamo kao čast, ali i veliku obavezu za predstojeći period. Zahvaljujemo se klijentima na ukazanoj prilici, ali i žirijima za prepoznavanje kvaliteta nagrađenih kampanja.
Najslađa Munchmallow kampanja sada je i najbolji Balcannes regionalni projekat
Premijerni nastup Munchmallow-a na advertajzing festivalima doneo je značajno priznanje na Balcannes takmičenju. U konkurenciji za ovo priznanje tradicionalno se nalaze najbolji radovi svih relevantnih advertajzing agencija iz regiona, pa je već sam ulazak kampanje Munchmallow – Priča za sebe u Top 26 vredan ponosa.
Krunu na ovaj nastup donela je nagrada za najbolji regionalni projekat, pa je rika crvenog lava upotpunila uspeh Munchmallow kampanje, plasirane na 5 tržišta u našoj regiji.
Kejs video pogledajte OVDE.
Dvostruko priznanje za najuspešniji #SoMoBorac projekat – Nectar Već 20 godina nije svejedno
Nakon zapaženog nastupa na ovogodišnjem IAB MIXX takmičenju, gde je takođe osvojila dve nagrade, rođendanska Nectar kampanja odnela je nagrade i na prestižnom digitalnom takmičenju SoMo Borac. Regionalnu potvrdu uspeha potpisao je relevantni međunarodni žiri, a Nectar je osvojio nagrade u kategorijama SoMoContent i Viralni Blockbuster.
Sa ove dve nagrade, kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno je i najuspešniji projekat na ovogodišnjem, do sada najvećem, SoMo Borcu.
Kejs video pogledajte OVDE.