Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ovation BBDO – najnagrađivanija agencija iz Srbije na Weekend Media Festivalu!

Upravo završeni Weekend media festival agenciji Ovation BBDO doneo je 3 regularna i jedno specijalno priznanje. Uspesi u konkurenciji najboljih regionalnih projekata u izboru Balcannes i #SoMoBorac žirija našu agenciju čine i najnagrađivanijom srpskom agencijom na ovogodišnjem prestižnom festivalu u Rovinju.
Ove nagrade doživljavamo kao čast, ali i veliku obavezu za predstojeći period. Zahvaljujemo se klijentima na ukazanoj prilici, ali i žirijima za prepoznavanje kvaliteta nagrađenih kampanja.

Najslađa Munchmallow kampanja sada je i najbolji Balcannes regionalni projekat
Premijerni nastup Munchmallow-a na advertajzing festivalima doneo je značajno priznanje na Balcannes takmičenju. U konkurenciji za ovo priznanje tradicionalno se nalaze najbolji radovi svih relevantnih advertajzing agencija iz regiona, pa je već sam ulazak kampanje Munchmallow – Priča za sebe u Top 26 vredan ponosa.
Krunu na ovaj nastup donela je nagrada za najbolji regionalni projekat, pa je rika crvenog lava upotpunila uspeh Munchmallow kampanje, plasirane na 5 tržišta u našoj regiji.

Kejs video pogledajte OVDE.

Dvostruko priznanje za najuspešniji #SoMoBorac projekat – Nectar Već 20 godina nije svejedno
Nakon zapaženog nastupa na ovogodišnjem IAB MIXX takmičenju, gde je takođe osvojila dve nagrade, rođendanska Nectar kampanja odnela je nagrade i na prestižnom digitalnom takmičenju SoMo Borac. Regionalnu potvrdu uspeha potpisao je relevantni međunarodni žiri, a Nectar je osvojio nagrade u kategorijama SoMoContent i Viralni Blockbuster.

Sa ove dve nagrade, kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno je i najuspešniji projekat na ovogodišnjem, do sada najvećem, SoMo Borcu.
Kejs video pogledajte OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!