Zaječarsko pivo pokreće nacionalnu kampanju „Otvorimo zajedno Narodni muzej“ u okviru koje će potrošači širom Srbije kupovinom specijalnog izdanja limenki doprineti prikupljanju sredstava potrebnih za završetak radova na renoviranju Narodnog muzeja u Beogradu.
Kao brend sa dugom tradicijom i nasleđem, Zaječarsko pivo doniraće Narodnom muzeju po jedan dinar od svake prodate specijalno dizajnirane limenke piva u periodu od 1. februara do 15. juna 2018. godine.
Tokom ovog perioda, limenke Zaječarskog piva promeniće svoj izgled i krasiće ih vizuali četiri umetnička dela – „Portret Vuka Karadžića“ Dimitrija Avramovića, „Miloš, Marko i vila“ Paje Jovanovića, „Motiv iz Šida“ Save Šumanovića i „Drvo u šumi“ Nadežde Petrović.
„Ponosni smo što će Zaječarsko pivo, zajedno sa svojim potrošačima, dati važan doprinos završetku radova na renoviranju Narodnog muzeja, kao institucije od izuzetnog nacionalnog i kulturnog značaja. Radujemo se otvaranju Muzeja nakon 15 godina, kako bi ponovo svi stanovnici Srbije, ali i brojni turisti, imali priliku da posete instituciju koja čuva našu bogatu kulturnu baštinu“ – istakla je Jasmina Trijić, senior brend menadžerka Zaječarskog piva.
Narednih meseci Zaječarsko pivo će širom zemlje organizovati brojne promotivne i edukativne akcije sa ciljem prikupljanja sredstava za završetak radova i dodatnim upoznavanjem javnosti o značaju četiri umetnička dela izuzetnih srpskih slikara.