today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Otvorene prijave za „Student Brand Story“

REGION – Branding konferencija u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu i kompanijom Lactalis BH organizuje takmičenje za studente Ekonomskog fakulteta pod nazivom „Student Brand Story“.
Cilj takmičenja je pružanje praktičnog iskustva studentima odseka za marketing. Kompanija Lactalis BH je za najbolje ekipe pripremila novčane nagrade.
„S posebnim zadovljstvom najavljujemo nastavak uspešne trogodišnje saradnje sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu. Kako bismo doprineli sticanju iskustva studenata u praktičnom radu, pokrećemo projekat Student Brand Story, kroz koji će studenti imati priliku da praktično rade mesec dana na stvarnom briefu klijenta. Studenti će na osnovu stečenog znanja pripremati strategije i kampanje koje će na Branding konferenciji predstaviti žiriju. Projekte će ocenjivati profesionalci iz kompanija, agencija i medija, a tri najbolje ocenjena projekta biće promovisana i nagrađena. Na takav način Branding konferencija omogućava studentima jedinstveno iskustvo “face-to-face” sa profesionalcima. Drugi segment saradnje sa studentima odnosi se na kampanju – 10 razloga zašto sam brandoljubac vašeg branda!, odnosno na mogućnost interaktivnog pristupa i predstavljanja studenata kompanijama, u kojima će studenti moći da apliciraju za praktičan rad i upoznavanje kompanije”, rekla je Vesna Beganović, Partner & New Business marketing agencije Via Media.
Na takmičenje se mogu prijaviti timovi od dva ili tri studenta sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, koji je partner Branding konferencije, a najkasnije do 28. maja. Nakon prijave timovi će dobiti brief na osnovu kojeg trebaju da kreiraju marketinšku strategiju za brend President u 2015. godini.
Rok za slanje finalnih radova je 11. jun putem web stranice www.branding.ba
Deset najboljih timova će dobiti priliku da svoj Student Brand Story prezentuju stručnom žiriju, a imena timova koji ulaze u uži izbor će biti objavljena 16. juna na zvaničnoj web stranici Branding konferencije. Tri tima sa najboljim radovima će dobiti novčane nagrade u vrednosti od 600 KM (1. mesto), 300 KM (2. mesto) i 150 KM (3. mesto).

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!