Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Otvorene prijave za 6. FMCG Brand Forum

Konferencija o marketingu brendova u sektoru robe široke potrošnje biće održana 23. maja 2019. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, u organizaciji InStore magazina.

Šta je zajedničko kompanijama Coca-Cola, Ferrero, Google, Henkel, Destilerija Krstić, Delhaize Serbia, Mercator, Nielsen, Direct Media, Futro, Ovation, Nedeljnik i NIN? Njihovi predstavnici dolaze u Beograd iz različitih delova sveta sa najnovjim podacima o tržištima, medijskim trendovima, proizvodnim inovacijama, kreiranju digitalnih sadržaja i razumevanju i monetizaciji podataka kojima raspolažemo.

Konferencija će i ove godine okupiti više od 300 učesnika iz domaćih i regionalnih kompanija na pozicijama direktora, direktora marketinga, menadžera marketinga, brend menadžera i menadžera kategorija u ritejl sektoru i sektoru robe široke potrošnje, kao i agencije, finansijske stručnjake, konsultante i prateću industriju.

Tomislav Čizmić, predsednik Uprave najvećeg regionalnog trgovačkog lanca Mercator i keynote govornik na ovogodišnjem skupu, daće svoj pogled na budućnost razvoja lokalnih, nacionalnih i regionalnih brendova.

Ljuba Grujić, međunarodni keynote govornik i generalni direktor novih proizvoda i negaziranih napitaka u jednoj od najvećih globalnih kompanija – Coca-Cola Europe (sa sedištem u Velikoj Britaniji) govoriće o novom i bržem talasu inovacija.

Na posebnoj panel diskusiji o vrednosti i usmeravanju marketinških budžeta na štampana izdanja danas učestvovaće Milan Ćulibrk (glavni i odgovorni urednik, NIN) i Veljko Lalić (glavni i odgovorni urednik, Nedeljnik).

Na temu „Advertajzing u službi biznisa“ govoriće Nikola Parun, Head of PR & Digital Media, OVATION BBDO.

Kompletan pregled tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.fmcg-brandforum.com

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!