Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Produžen konkurs za „Najbolje iz Srbije 2012“

Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija, Privredna komora Srbije i dnevni ekonomski list „Privredni pregled“ produžili su do 21. decembra konkurs za 9. po redu akciju „Najbolje iz Srbije“. Ciljevi akcije usmereni su na promovisanje vrednosti domaće privrede i tržišnog načina poslovanja. Potrošači i kompanije akciju vide kao promovisanje najboljih brendova koje ima Srbija, a jaki i prepoznatljivi brendovi odslikavaju uspešnu privredu i pokazatelj su njene snage i stabilnosti. Akcija „Najbolje iz Srbije“ usmerena je na jačanje imidža domaćih brendova, ali i jačanje konkurencije, uz podršku inovativnosti i afirmaciju lokalnih brendova. Akcijom se daje podrška i stranim investitorima i inostranim firmama za ostvarene poslovne rezultate na našem tržištu.
Pobednici dobijaju pravo da znak „Najbolje iz Srbije“ koriste kao znak kvaliteta i poverenja na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima. Nagrade, priznanja, statue i plakete „Najbolje iz Srbije“ dodeljuju se i ove godine u više kategorija za robne i korporativne brendove. Ocenjivanje prijavljenih brendova obavljaće se prema kriterijumima, koje su utvrdili profesori Ekonomskog fakulteta u Beogradu. Pravo učešća u akciji imaju svi privredni subjekti iz Srbije, u kategorijama koje zavise od vrste njihove delatnosti. Organizatori zadržavaju pravo da ne dodele prvu nagradu u kategorijama u kojima nema dovoljno prijavljenih učesnika, ili ukoliko nijedan od prijavljenih brendova ne bude imao dovoljno poena.
Upitnik za prijavljivanje i detaljne informacije o metodologiji, kriterijumima izbora, žiriju i nagradama dostupni su na sajtu www.najboljeizsrbije.rs , kao i www.pks.rs/najboljeizsrbije a moguće ih je dobiti i telefonom 011/3300 924, mejlom najboljeizsrbije@pks.rs, ili lično u Privrednoj komori Srbije, Resavska 15, Beograd, svakog radnog dana od 08.30 do 16.30 časova. Sve informacije o akciji mogu se dobiti i u redakciji dnevnog ekonomskog lista „Privredni pregled“, čiji su brojevi telefona 011/3196 318 i 011/3196 323. Javni poziv na konkurs za učešće u akciji „Najbolje iz Srbije 2012.“ otvoren je do 21. decembra 2012. godine.
Osim što je garancija standarda i kvaliteta, domaći brend je i jedinstvena ideja, stav, ili koncept, aktivno prisutan i uvrežen u svesti potrošača. Preduzetnički duh, usvajanje marketinških principa u poslovanju, briga za potrošača, inovativnost i kvalitet proizvoda, uz uspešnu komunikaciju sa komintentima na tržištu, omogućili su dosadašnjim dobitnicima priznanja „Najbolje iz Srbije“ da postanu lideri u svojim granama i primer za poslovanje drugim kompanijama.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!