today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ostaviti trag na tržištu ne mora uvek da znači masovnu popularnost!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Maja Bađin Georgijević, Menadžer korporativnih komunikacija, Mlekara Šabac.

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
U komunikacijskom smislu, pre svega, znači da ljudi sa kojima komunicirate, kojima se obraćate, bez greške znaju da prepoznaju vašu kompaniju, brend ili da ih vaši proizvodi i ono što stvarate asocira na poruke koje plasirate. Ostaviti trag na tržištu ne mora uvek da znači masovnu popularnost ili astronomske prodaje – jer takvi pokazatelji zavise od mnogo toga, pored marketinga i komunikacija, ali uvek ima veze sa precizno definisanim ciljnim grupama kojima se obraćate, i jasnom i efikasnom komunikacijom koju koristite.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Iskreno, uvek sam smatrala da položaj komunikacijskih stručnjaka treba da bude balans između maksimalne moguće nezavisnosti i idealne saradnje sa ostatkom kompanije, jer odatle proizlazi prava sinergija kreativnosti i objektivnosti koja je neophodna u našem poslu. Mesta u bordu ili odborima smatram da su primarno vezana za sfere profitabilnost i da zbog toga u njima treba da budu zastupljene gotovo isključivo biznis funkcije. Ovo je posebno važno kada se uzme u obzir činjenica da je većina funkcija u bordu vremenski ograničena, posebno u stranim kompanijama gde su mandati u jednoj zemlji oročeni na po par godina – dok su kvalitetne komunikacije pitanje kontinuiteta i konstante. Ljudi koji se bave komunikacijama i marketingom naravno moraju vrlo blisko da sarađuju sa upravnim odborima, generalnim direktorima ili vlasnicima kompanija, ali njihova uloga nadilazi sfere kojima se bavi bilo koji odbor jer su komunikacije i marketing na neki način stvaraoci i čuvari imidža i reputacije bilo koje kompanije i brenda.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Nagrade za svaku branšu znače dve stvari – prepoznavanje i od strane kolega i stručnjaka da znate da radite svoj posao i da ste dobri u njemu, a istovremeno su one preporuka i za vas kao pojedinca, ali i za kompaniju u kojoj radite. I jedan i drugi aspekt su veoma važni i uvek dobar motivator u našem poslu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!