Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Omiljeni srpski brendovi uglavnom u stranim rukama

Najbolji i najvoljeniji srpski brendovi su “bananica”, “plazma”, “jafa”, “smoki”, “eurokrem”, kisela voda “Knjaz Miloš”, jogurt “moja kravica”, sokovi “nektar”, “grand kafa” i “medeno srce”, pokazalo je istraživanje u kojem su učestvovali domaći stručnjaci.
Na listi omiljenih domaćih proizvoda našli su se i čokolada “najlepše želje”, zlatiborska pršuta, ajvar, kajmak, sir, rakija, maline, zatim posuđe “Metalac”, nameštaj “Simpo”, kao i odeća tekstilne kuće “Mona”.
Prema mišljenju Ljubodraga Savića, profesora Ekonomskog fakulteta u Beogradu, stranci su imali interes da više ulažu u prehrambenu industriju, zbog čega je ona i najvitalniji deo privrede. I zaista, kada se pogleda lista najpoznatijih srpskih brendova, upada u oči da su najpoznatije pokupovali stranci.
Tako je “bananicu”, “smoki” i “najlepše želje”, čuvene proizvode “Soko Štarka”, stavio pod svoju “kapu” biznismen Emil Tedeski, vlasnik hrvatske “Atlantik grupe”. Proizvode “Imleka”, “Knjaz Miloša” i “Bambija”, “drži” investicioni fond “Salford”, dok su mnoge vrste sira, kajmaka i rakije pre nas zaštitile druge zemlje.
Marketing konsultant Dejan Šapić pojašnjava da pomenuti brendovi opstaju dugi niz godina, jer imaju jasno profilisanu komunikacionu i brending strategiju, a kod potrošača izazivaju najpozitivnije emocije. – Da biste napravili brend neophodno je mnogo novca, još više vremena i pre svega jasna ideja i cilj šta se želi postići. A to prethodno pomenuti brendovi nedvosmisleno pokazuju – smatra Šapić.

Izvor: Kamatica

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!