REGION – Već tradicionalno dobra saradnja Atlantic Grupe i agencije Señor dobila je ovih dana i svoju možda najznačajniju epizodu, saopštila je agencije. Nakon nagrađivanih godišnjih izveštaja i korporativnih pregleda, zagrebačka agencija ovoga puta potpisuje novi korporativni identitet jedne od najznačajnijih kompanija u region.
Uz kontinuirani rast i modernizaciju Atlantic Grupe, nastala je i potreba za osveženim izgledom koji će pratiti poslovni tempo kompanije.
„Proces razmišljanja o novom identitetu započeli smo sa željom da ga modernizujemo i pojednostavimo, ali i zadržimo prepoznatljive elemente Atlantica“, objasnila je Iva Kaligarić, Señorova strateška direktorka
Vizualni identitet inspirisan je imenom i oblikom Atlantskog okeana, koji povezuje zemlje starog i novog sveta baš kao što i Atlantic Grupa raste spajajući postojeća i nova, neotkrivena tržišta. Novi je logotip značajno pojednostavljen, a vizuelnim identitetom dominira kontura vala – simbol snage, pokreta i otkrivanja novih obala.
Glavne vrednosti kompanije – kreativnost, strast i rast – poslužile su kao inspiracija za samu komunikaciju, a slogan Atlantic Grupe „Okean prilika“ opisuje glavno obećanje branda: neograničene mogućnosti koje pruža svojim delatnicima, partnerima i potrošačima.