SVET – Sajt za upoznavanje OkCupid ponovo je šokirao javnost najnovijom kontroverznom kampanjom koja se bavi pravima na abortus.
Nova kampanja objavljena je samo nekoliko meseci nakon što su brend i agencija Mekanism debitovali sa kampanjom „Every Single Person“, koja je naišla na otpor javnosti, a cepani su i njihovi plakati u metroima širom Amerike.
Prvi oglasi iz avgusta prošle godine sadržavali su živopisne slike različitih ljudi u fantastičnim situacijama, sa rečima non-binary, pansexual, non-monogamist i bear koje su bile deo slogana.
Uprkos žestoke reakcije na prethodnu kampanju, ove nedelje, lansirana je nova, a koja se bavi pravima žena na abortus. Kampanja je došla kao reakcija na zakonodavstvo Teksasa koje zabranjuje abortus nakon šest nedelja trudnoće.
Oglas „every single pro-choicer“ je OkCupid-ova deklaracija o podršci ženskim pravima, za koju je kompanija rekla da želi da podstakne što više brendova da podrže prava žena. Više od 50 kompanija, uključujući Ben & Jerry’s i Reddit, potpisalo je peticiju protiv zakona o abortusu u Teksasu, a Salesforce je čak ponudio pomoć zaposlenima u ovoj državi da se presele na drugo mesto. Međutim, mnoge velike kompanije tek treba da preduzmu akciju.
Više informacija pročitajte portalu AdAge.