Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Odgovornost prema društvu sastavni je deo odgovornosti prema brendu!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Aleksandra Mirić, CSR menadžer u korporativnim komunikacijama, Lidl Srbija.

Kako danas merimo uspeh CSR kampanja?
Kao i kod svakog drugog aspekta poslovanja i uspeh CSR kampanja se meri unapred definisanim KPIevima. U zavisnosti od toga da li se radi o kampanji koja cilja na prikupljanje namirnica za ugroženu populaciju, kao što je na primer Lidlova kampanja „Mala dela su velika stvar“ koju tradicionalno sprovodi sa Crvenim krstom Srbije, ili o kampanji uklanjanja otpada iz prirode, KPIevi se definišu tako da oslikavaju glavne parametre kampanje i ciljeve postavljene prilikom koncipiranja.

Da li je moguće biti odgovoran prema svom brendu i potrošaču (društvu) u isto vreme?
Moguće, poželjno, neizostavno. Lično smatram da je jedno bez drugog teško moguće. Odgovornost kompanije prema svom brendu cilja na održavanje, rast i unapređenje tog brenda. Da bi to bilo moguće, potrebno je odgovorno se odnositi prema društvu i potrošačima kako bi oni prihvatili i podržali brend. Kompanije i brendovi su deo društva u kojem posluju i samim tim je odgovornost prema društvu sastavni deo odgovornosti prema brendu.

Vole li potrošači brendove sa stavom o važnim društvenim i socijalnim temama?
Većina potrošača se vezuje za brendove čije se vrednosti, pa i stavovi poklapaju sa njihovim, posebno kada su društvene i socijalne teme u pitanju. A posebno je to slučaj kada su nam teme bliske, kada pogađaju, takoreći, u naše dvorište. Zbog toga brendovi, i kompanije kojima pripadaju, moraju jasno definisati svoje stavove na različite teme, ali i preuzimati odgovornost za podizanje svesti potrošača kada se pojave nove i bitne teme, kao što su na primer klimatske promene.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Svaki put kada svojim radom doprinesem boljitku nekog aspekta društva u kojem živim, osećam satisfakciju. Posebno me ispunjavaju projekti koji doprinose boljitku životne sredine. Tako mi je jedan od omiljenih projekata u proteklih nekoliko godina „Čisto iz ljubavi“. Ovaj projekat usmeren je na uklanjanje otpada iz prirode i koliko god je porazno videti količine otpada koji se nalazi u našem životnom okruženju i način na koji se kao društvo ophodimo prema našoj planeti, ipak je dobar osećaj nakon akcije čišćenja ostaviti za sobom prirodu u boljem stanju. Još bolji aspekat ovog projekta su edukacije koje naš partner „Čepom do osmeha“ sprovodi u okviru ove kampanje. Posle tih edukacija imam osećaj da planetu ipak ostavljamo u boljim rukama nego što su naše.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!