Odakle su vam ove borovnice i čeri paradajz?

MAXI i McCann Beograd nastavljaju serijal predstavljanja lokalnih proizvođača svežih namirnica koje kupci pronalaze na rafovima MAXI supermarketa.

“Kupci žele da znaju odakle dolaze jabuke, zelena salata, ljute papričice, čeri paradajz, kupine, borovnice, ribizle i sve druge sveže namirnice koje kupuju u našim supermarketima. Mi im kontinuirano pružamo odgovor na to pitanje kroz kampanju predstavljanja porodičnih gazdinstava koja ekskluzivno za naše supermarkete proizvode sveže voće i povrće. Sa našim kupcima, kao i sa partnerima gradimo odnose pune poverenja. To je ujedno i osnov kvaliteta koji su potrošači prepoznali i zbog koga nas iznova biraju kada kupuju za sebe i svoju porodicu,” istakla je Ana Tiljak, marketing menadžer Maxi supermarketa.

“Kampanja za MAXI pijacu je pokrenuta prošle godine predstavljanjem gazdinstava porodica Gobeljić, Matić i Blanuša. Veliki izazov, ali i podsticaj za agenciju, bila je upravo izgradnja poverenja sa potrošačima i promena njihovih navika, kako bi se u potrazi za svežim voćem i povrćem prvenstveno okrenuli MAXI pijaci, u kojoj mogu naći kvalitetne domaće namirnice lokalnih proizvođaća, koji poštuju stroge standarde kvaliteta i zdravstvene ispravnosti”, dodao je Slavko Marković, Group Account Director, McCann Beograd.

Kreativni Direktor: Jana Savić Rastovac
Strateški planer: Vera Aćimović
Copywriter: Miloš Paunović
Design: Lidija Milovanović, Mirjana Popović, Dejan Blagojević
Account tim: Slavko Marković, Igor Petrović, Aleksandra Bradić


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari