Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Objavljeni rezultati ECM 2014

SVET – Kanali mobilne komunikacije ubrzano se razvijaju, ali ih kompanije još uvek ne koriste u dovoljnoj meri – navodi se u najvećem međunarodnom istraživanju o komunikacijama u Evropi, koje sprovode Evropska asocijacija za obrazovanje i istraživanje u oblasti odnosa s javnošću (EUPRERA) i Evropska asocijacija direktora komunikacija (EACD) uz podršku međunarodne mreže PR agencija – Ketchum. Istraživanje je zasnovano na odgovorima 2.777 stručnjaka za komunikacije iz 42 zemlje, među kojima je i Srbija.
Polovina ispitanika izjavila je da njihove organizacije trenutno razvijaju kanale mobilne komunikacije, a 91% predviđa da će kanali mobilne komunikacije biti prioritetna razvojna oblast u naredne tri godine. Smatra se da su glavne prilike koje pružaju mobilni kanali komunikacija sa stejkholderima u bilo koje vreme (60%), prezentacija sadržaja prilagođenih korisnicima (54%), i dopiranje do mlađe publike (40%). Glavni izazovi su vezani za integraciju mobilnih medija sa drugim kanalima i platformama (58%), pronalaženje ubedljivih koncepata koji stvaraju dodatnu vrednost (47%) i predstavljanje kompleksnih sadržaja na mobilnim ekranima (46%).
Jedan od fokusa istraživanja bilo je i liderstvo. Ispitanici širom Evrope su ocenili da su pouzdanost (58,9%), inovativnost (51,5%) i kvalitet proizvoda/usluge najvažniji za ocenu liderstva jedne organizacije. Za njima slede kvalitet menadžmenta, imidž dobrog poslodavca, a tek na šestom mestu je finansijska snaga. Čak 88,3% ispitanika ocenjuje efikasnu komunikaciju kao faktor koji je od velikog značaja za dobro vođenje organizacije.
„U Srbiji se kvalitet proizvoda i pouzdanost smatraju ključnim karakteristikama liderskih organizacija, što se uglavnom poklapa sa rezultatima dobijenim u drugim zemljama. Međutim, iznenađuje činjenica da samo četvrtina domaćih ispitanika smatra da fokusiranost na korisnika ili potrošača igra značajnu ulogu u formiranju imidža liderske organizacije, i to je svakako oblast na kojoj treba poraditi u budućnosti ukoliko želimo da idemo u korak sa svetskim trendovima i pokažemo da su nam oni od kojih živimo zaista važni“, ističe Ljiljana Boljanović, direktorka agencije Olaf&McAteer, Ketchum-ovog partnera u Srbiji, dodajući da, „ohrabruje što je oblast društveno-odgovornog poslovanja među ispitanicima iz Srbije kotirana prilično visoko (38%), i toj oblasti pridajemo više važnosti nego Nemci (26,5%), Britanci (27,7%) i čak duplo više nego Poljaci (18%).“
Istraživanje je takođe pokazalo da među osobinama lidera Evropljani najviše cene sposobnost da se komunicira otvoreno i transparentno (94%). Vrlo visoko se kotiraju i vođstvo davanjem ličnog primera (90%) i saglasnost onoga što se govori i onoga što se radi (89%). Ohrabruje činjenica da se korišćenje „inspirativne retorike“ nalazi na poslednjem mestu od 14 osobina koje su ocenjivane.

Rezultate istraživanja pogledajte na http://www.communicationmonitor.eu/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!