Objavljena BrandZ studija najvrednijih brendova sveta!

SVET – WPP i Kantar Millward Brown predstavili su rezultate svoje najnovije BrandZ studije najvrednijih brendova sveta, koja je još jednom pokazala apsolutnu dominaciju tehnoloških kompanija.

Prema nalazima istraživanja, ukupna vrednost top 100 najvrednijih svetskih brendova porasla je za 21% i dosegnula je cifru od 4,4 triliona dolara, što je najviši rast do sada zabeležen. Brendovi koji su najviše doprineli takvom rastu bili su Netflix, Amazon, Apple i Alibaba, koji su zajedno dodali 748 milijardi dolara na ovogodišnju listu.

Google je zadržao prvo mesto na listi, s vrednošću od 302,1 milijarde dolara, a slede ga Apple (300,6 milijardi dolara), Amazon (207,6 milijardi dolara), Microsoft (pao sa trećeg mesta sa 201 milijardom dolara) i kineski Tencent (179 milijardi dolara).

Najimpresivnija brojka u Top 10 listi ovogodišnjeg istraživanja je 92%, a to je procenat rasta vrednosti koji je zabeležila kompanija Alibaba.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari