Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen The Gunn Report 2016!

SVET – The Gunn Report objavio je izveštaj za 2016. godinu, koji sažima ukupni učinak oglašivačke industrije prošle godine na temelju rezultata 45 globalnih, regionalnih i nacionalnih kreativnih takmičenja.

Najnagrađivanija kampanja u 2016., kao i najnagrađivaniji digitalni oglas bila je kampanja kompanije Burger King ‘McWhopper’ koju je kreirala agencija Y&R New Zealand. Najnagrađivaniji oglas u 2016. bio je Loterias y Apuestas del Estado, ‘Justino – Night Shift’ agencije Leo Burnett (Madrid).

Najnagrađivaniji print i OOH kampanje u 2016. ‘Tomb Raider Survival Board’ agencije McCann London i kompanije Microsoft Xbox.

Najnagrađivanija agencija u 2016. bila je agencija adam&eveDDB (London), a najnagrađivanije mreže BBDO.
Najnagrađivaniji oglašivači u 2016. su Samsung, Burger King i Volkswagen.

Više informacija pronađite na sajtu The Gunn Report.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!