Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Objavljen The Gunn Report 2016!

SVET – The Gunn Report objavio je izveštaj za 2016. godinu, koji sažima ukupni učinak oglašivačke industrije prošle godine na temelju rezultata 45 globalnih, regionalnih i nacionalnih kreativnih takmičenja.

Najnagrađivanija kampanja u 2016., kao i najnagrađivaniji digitalni oglas bila je kampanja kompanije Burger King ‘McWhopper’ koju je kreirala agencija Y&R New Zealand. Najnagrađivaniji oglas u 2016. bio je Loterias y Apuestas del Estado, ‘Justino – Night Shift’ agencije Leo Burnett (Madrid).

Najnagrađivaniji print i OOH kampanje u 2016. ‘Tomb Raider Survival Board’ agencije McCann London i kompanije Microsoft Xbox.

Najnagrađivanija agencija u 2016. bila je agencija adam&eveDDB (London), a najnagrađivanije mreže BBDO.
Najnagrađivaniji oglašivači u 2016. su Samsung, Burger King i Volkswagen.

Više informacija pronađite na sajtu The Gunn Report.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!