SVET – The Gunn Report objavio je izveštaj za 2016. godinu, koji sažima ukupni učinak oglašivačke industrije prošle godine na temelju rezultata 45 globalnih, regionalnih i nacionalnih kreativnih takmičenja.
Najnagrađivanija kampanja u 2016., kao i najnagrađivaniji digitalni oglas bila je kampanja kompanije Burger King ‘McWhopper’ koju je kreirala agencija Y&R New Zealand. Najnagrađivaniji oglas u 2016. bio je Loterias y Apuestas del Estado, ‘Justino – Night Shift’ agencije Leo Burnett (Madrid).
Najnagrađivaniji print i OOH kampanje u 2016. ‘Tomb Raider Survival Board’ agencije McCann London i kompanije Microsoft Xbox.
Najnagrađivanija agencija u 2016. bila je agencija adam&eveDDB (London), a najnagrađivanije mreže BBDO.
Najnagrađivaniji oglašivači u 2016. su Samsung, Burger King i Volkswagen.
Više informacija pronađite na sajtu The Gunn Report.