today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nutella simbol globalizacije

Čuveni krem Nutella, italijanskog proizvođača Ferrero, proizvodi se na pet kontinenata od sastojaka koji potiču iz čitavog sveta, te je stoga pravi simbol globalizacije, navodi se u nedavnoj studiji OECD koja se bavila industrijskim brendovima.
Često osporavana, a redovno imitirana, Nutella je pravi predstavnik marki koje su osvojile svet, piše švajcarski list 24 sata. U istraživanju se navodi da se godišnje blizu 250.000 tona ovog krema proizvodi u devet fabrika širom sveta: pet u Evropi (Francuska, Nemačka, Poljska i dve u Italiji), jedna u Rusiji, jedna u Kanadi, dve u Južnoj Americi (Brazil i Argentina) i jedna u Australiji.
Svi ovi proizvodni centri koriste sirovine iz različitih delova sveta: lešnik iz Turske, palmino ulje iz Malezije, kakao iz Nigerije, šećer iz Brazila i Francuske, vanilu iz Kine i Francuske, i još obrano mleko koje se prozvodi u zemlji u kojoj je smeštena fabrika.
Distribucija se vrši putem 75 prodajnih objekata širom sveta, a glavni centri distribucije su u Evropi, Severnoj i Južnoj Americi i Okeaniji. U Aziji ne postoji nijedna fabrika Nutelle, zato što ovaj slatki krem od lešnika nije popularan na azijskom kontinentu, dodaje se u studiji. Umesto njega, ovde je tražen jedan drugi Ferrerov brend – Roćer, koji se proizvodi u jednoj fabrici u Indiji.

Izvor: Tanjug

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!