Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Now&10 Talks: Umetnost oglašavanja

Marketing mreža objavila je danas treću Now&10 Talks epizodu, novi video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Ulična umetnost odavno je dostigla status komercijalno prihvatljive, pa čak i poželjne. Mnogi veliki i mali brendovi širom sveta uključuju ulične umetnike u svoje kampanje, kako bi skrenuli pažnju na svoje proizvode ili usluge. Brojni primeri murala i street arta, koje ćete imati prilike da vidite u ovoj epizodi, dokaz su da ulična umetnost i reklame više nisu kontradiktorni.

Sa Vladimirom Latinovićem, marketing menadžerom grupe brendova u kompaniji Atlantic Štark, razgovarali smo o umetnosti u advertajzingu. Zašto bi brendovi trebali više se okrenu umetnosti, ali i da li je umetnost baš za svaki brend? Utiču li brendovi posredno ili neposredno na umetnost i kulturu nekog podneblja? Analizirali smo primere umetnosti u advertisingu, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.

#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža

Ceo video dostupan je na YouTube kanalu Marketing mreže:

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!