Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Now&10 Talks: Nostalgija u marketingu

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Nostalgija u marketingu nije nov fenomen. Dokazano je da na pojedinca ima snažan psihološki efekat – smanjuje stres, povećava samopouzdanje, osećaj povezanosti sa drugima, ali i budi optimizam za budućnost. Nostalgija može biti moćan marketinški alat, ako se upotrebi na pametan način.

U okviru sedme Now&10 Talks epizode, sa Lukom Đukanovićem, Digital Strategy & Communication Manager, u kompaniji Atlantic Štark, razgovarali smo o nostalgiji u marketingu. Koja je tržišna vrednost nostalgije? Šta je mera dobrog ukusa kada govorimo o nostalgiji u kampanjama? Zašto su neki ex-YU brendovi ostali u prošlosti, a neki se prodaju i danas? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.

#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!