Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Novu „Pepsi“ bocu krasi Beyonce

Kompanija „PepsiCo Beverages“ Italija, izabrala je aluminijsku bocu FUSION, britanske kompanije „Rexam“, za svoje posebno, limitirano izdanje Pepsi Beyoncé, prenosi sajt ambalaza.hr.
Kako ističu u „PepsiCo“, na tu su se bocu odlučili zbog njenog oblika i grafičkog potencijala koji omogućuje ispis visoke razlučivosti. Aluminijska bočica FUSION najbolje objedinjuje partnerstvo „PepsiCo“ i popularne pevačice na globalnom nivou.
– S „Rexamom“ smo zajednički radili na razvoju kreativnih rešenja koja ne samo da s aspekta tehničke izvedbe podržavaju naše proizvode, nego i dodaju vrednost našim marketinškim porukama. Aluminijska bočica FUSION puno je više od „Pepsi“ ambalaže, ona komunicira viziju našeg brenda do krajnjeg potrošača – rekla je Barbara Saba, menadžer marketinga „PepsiCo“-a.
Boca je proizvedena u „Rexamovoj“ fabrici u Češkoj. Boca „Pepsi Beyonce limited edition“ štampana je s prepoznatljivim „PepsiCo“ crvenim i plavim bojama na srebrnoj pozadini, a aluminijska podloga boce dodatno pojačava efekt. Limitirano izdanje će biti distribuirano na italijanskom tržištu, isključivo putem HoReCa kanala, do decembra 2013.

Izvor: e-Kapija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!