Kompanija „PepsiCo Beverages“ Italija, izabrala je aluminijsku bocu FUSION, britanske kompanije „Rexam“, za svoje posebno, limitirano izdanje Pepsi Beyoncé, prenosi sajt ambalaza.hr.
Kako ističu u „PepsiCo“, na tu su se bocu odlučili zbog njenog oblika i grafičkog potencijala koji omogućuje ispis visoke razlučivosti. Aluminijska bočica FUSION najbolje objedinjuje partnerstvo „PepsiCo“ i popularne pevačice na globalnom nivou.
– S „Rexamom“ smo zajednički radili na razvoju kreativnih rešenja koja ne samo da s aspekta tehničke izvedbe podržavaju naše proizvode, nego i dodaju vrednost našim marketinškim porukama. Aluminijska bočica FUSION puno je više od „Pepsi“ ambalaže, ona komunicira viziju našeg brenda do krajnjeg potrošača – rekla je Barbara Saba, menadžer marketinga „PepsiCo“-a.
Boca je proizvedena u „Rexamovoj“ fabrici u Češkoj. Boca „Pepsi Beyonce limited edition“ štampana je s prepoznatljivim „PepsiCo“ crvenim i plavim bojama na srebrnoj pozadini, a aluminijska podloga boce dodatno pojačava efekt. Limitirano izdanje će biti distribuirano na italijanskom tržištu, isključivo putem HoReCa kanala, do decembra 2013.
Izvor: e-Kapija