today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nove tehnologije kao tema razgovora o plaćanjima i zahteva za širim pristupom

Danas, više nego ikada pre, ljudi žive digitalnim – i mobilnim – životima i očekuju da budu u mogućnosti da plate za svoje potrebe na način koji se poklapa sa njihovim „always on“ načinom razmišljanja – ovo je zaključak izveden iz razgovora na društvenim mrežama predstavljen u okviru Mastercard studije o digitalnim plaćanjima za 2019. godinu.

Mobilna plaćanja zauzimaju više od 27% svih razgovora na društvenim mrežama u vezi sa plaćanjima, pri čemu se broj njihovih pominjanja povećao za 20% u odnosu na prethodnu godinu. Pominjanja mobilnih novčanika su se više nego udvostručila od 2018. godine.

Mastercard studija se sprovodi već šest godina i razvijena je u partnerstvu sa PRIME Research agencijom, a novo izdanje je analiziralo više od 3,3 miliona razgovora tokom prošle godine na nekoliko društvenih mreža uključujući Tviter, Fejsbuk, Instagram i Veibo.

Interesovanje za nove tehnologije
Ljudi traže nove tehnologije koje bi imale uticaj na njihove živote. Samo u proteklih godinu dana, pominjanja takvih tehnologija na društvenim mrežama povećala su se za 30 posto u poređenju sa prethodnom studijom. Danas je skoro 20% svih razgovora o mobilnim plaćanjima fokusirano na beskontaktna plaćanja i mobilne novčanike. Osim ovih primarnih tehnologija, potrošači su zainteresovani za to kako će veštačka inteligencija, QR plaćanja i prenosivi uređaji uticati na njihove živote.

Sve u svemu, ljudi imaju pozitivan stav prema novim tehnologijama. Praktično svi razgovori (95%) o mobilnim novčanicima bili su pozitivni u tonu, a 30% njih je isticalo brzinu, efikasnost i jednostavnost korišćenih proizvoda.

Usvajanje mobilnih plaćanja vidljivo je na tržištima širom Azije i Afrike. Indija je tržište koje sa 30 posto svih pominjanja dominira u onlajn razgovorima na temu korišćenja i potencijala mobilnih novčanika, posebno u domenu javnog prevoza i korišćenja QR plaćanja, gde se posebno pominju Masterpass i PaytmKR u Indiji. SAD su na drugom mestu u pogledu razgovora potrošača o mobilnim novčanicima (10 posto).

Spokojni i spremni za akciju
Kada je reč o analiziranim razgovorima, jasno je da se potrošači i dalje fokusiraju na sigurnost svog novca i zaštitu svojih podataka kao osnovni zahtev. U svojim objavama, ljudi ističu da prepoznaju vrednost novih tehnologija u osiguravanju bezbednosti mobilnih plaćanja.

Kada se posmatraju nove tehnologije:
• Tema o biometrijskim plaćanjima je dosegla potencijalnih 111 miliona ljudi, prvenstveno zbog interesovanja za glasovna plaćanja i skenere za otiske prstiju;
• Tokenizacija i njena ključna uloga u podržavanju i zaštiti plaćanja svih vrsta bila je uključena u razgovore koji su dopreli do potencijalne publike od 11 miliona potrošača.

Iako su najnovije vesti o zloupotrebi podataka generisale jednu petinu razgovora vezanih za podatke, još 13 posto tih razgovora ukazalo je na potencijal digitalnih sigurnosnih tehnologija, uključujući i blockchain, tokenizaciju i biometriju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!