Podravka Srbija predstavila je novu komunikacijsku platformu i redizajn svog najpoznatijeg brenda Vegeta. „Slobodno kuvaj“ novi je slogan i koncept koji promovira inovativne načine kuvanja, podstiče kulinarsku kreativnost angažujući maštu kao jedini recept.
Da kuhinja sada više ne predstavlja samo prostoriju za kuvanje, nego mesto za druženje i igralište za kulinarsku kreativnost, pokazali su popularni televizijski likovi Andrija i Anđelka na druženju upriličenom za poslovne partnere i medije.
“Želimo da inspirišemo potrošače da zaborave dosadašnja pravila u kuvanju i da kada uđu u kuhinju veruju svojim osećajima i uzdaju se u Vegetu. Poručujemo im da zaborave sve što znaju uz maštu koja je jedini recept. Sigurni smo da će novi koncept inspirisati mnogobrojne potrošače koji nam već decenijama veruju, a naša želja je da se približimo i mlađim generacijama koji tek ulaze u svet kulinarstva“, naglasila je Jasmina Ristić, direktorica marketinga Podravka Srbija.