Nova era bankarstva već je stigla!

Sandra Lazarević, direktor Sektora za PR i marketing komunikacije u Banca Intesa, specijalno za Marketing mrežu govori o novoj kampanji „Dobro došli u Banca Intesa, dobro došli u novu eru bankarstva“, kao i da li je budućnost bankarstva digitalna.

Banca Intesa pokrenula je projekat – Dobro došli u Banca Intesa, dobro došli u novu eru bankarstva. Koji je cilj ove kampanje?
Banca Intesa je od samog dolaska na domaće tržište bila prepoznata kao nosilac novih standarda, što potvrđuje činjenica da je među prvima klijentima ponudila da svoje aktivnosti vezane za banku obavljaju putem online i mobilne aplikacije. Iako su aplikacije tokom godina osvežavane došlo je vreme da, prateći sve sofisticiranije zahteve klijenata koje diktira novo doba, potpuno transformišemo digitalnu platformu i na taj način omogućimo klijentima još bolje korisničko iskustvo. Cilj tekuće kampanje jeste da skrenemo pažnju klijentima na sve funkcionalnosti koje pruža nova platforma, kao i da obavestimo javnost da je budućnost bankarstva o kojoj smo prethodnih godina pričali, već stigla. Dodatno, ovo je prva kampanja koja počiva na novim komunikacionim standardima – predstavili smo niz novih ili unapređenih funcionalnosti i usluga banke kroz prizmu dilema sa kojima se susrećemo u svakodnevnom životu i njihovog razrešenja.

Da li je budućnost bankarstva digitalna i šta će to značiti za klijente?
Savremeni način života pocrtan tehnološkim dostignućima, globalna dešavanja poput ovog kojem svedočimo već godinu i po dana iz korena menjaju mnoge oblasti života i neminovno imaju udela u stvaranju novih navika klijenata. Takođe, ubrzani razvoj tehnologija utiče na razvoj svih grana industrije, pa tako i na finansijsku. Najpopularniji pojam poslednjih godina, posebno u bankarstvu je digitalizacija i to sa ciljem poboljšanja efikasnosti poslovnih procesa banaka i ona koja u fokus stavlja unapeđenje usluga ka korisnicima. Ukratko, budućnost bankarstva će svakako, kao i do sada, biti diktirana potrebama klijenata, kao i težnjom banaka da im što bolje odgovore, pokušavajući uvek da podignu lestvicu kada je u pitanju korisničko iskustvo.

Šta za Vašu banku danas znači građenje digitalnog brend identiteta?
Na tržištu smo prepoznati kao velika, pouzdana banka i kao stub poverenja u poslovanju privrede. Naše ekspoziture i bankomati se nalaze svuda, tako da su narandžasta boja i prepoznatljiv akvadukt ušli u oči i domove građana, a istraživanja godinama unazad pokazuju da kada se pomisli na banku, pomisli se automatski na Banca Intesa. Posle unapređenja informacione platforme od pre dve godine, kojom smo učvrsitli temelje digitalnoj transformaciji, možemo reći, da smo sada i suštinski i infrastrukturno spremni za novo doba bankarstva i da smo kadri da ispunimo očekivanja korisnika bankarskih usluga.

Kakvo iskustvo danas banka može da ponudi klijentima u komunikaciji kroz tradicionalne i online kanale?
Danas Banca Intesa nudi svoje usluge klijentima u 154 ekspoziture širom Srbije, putem virtuelne ekspoziture, preko online i mobilne aplikacije, praktično na svim mestima na kojima se nalaze klijenti. Konačno smo u prilici da kažemo da smo spremni za pravi omnichannel koncept poslovanja, pri kome na svakom kanalu pružamo isti kvalitet usluge, svaki kanal ima isti vizuelni identitet i iste korake, a interakcija sa bankom se može početi na jednom, nastaviti na drugom, a završiti na trećem. Program sveobuhvatne digitalne transformacije koji sprovodimo veoma sistematično za klijente i nas ne znači samo unapređenje online i mobilne aplikacije za fizička i pravna lica, već i uvođenje nove aplikacije za ekspoziture i primenu bezpapirnog koncepta, kompletni redizajn sajta Banke i unapređenje CRM aplikacije, kao i integraciju sa direktnim kanalima i sajtom banke. Na ovaj način verujemo da ćemo suštinski biti u prilici da održimo dosadašnju tržišnu poziciju koji smo deceniju i po gradili i ostanemo podrška građanima i privredi još dugi niz godina.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari