Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nije lako biti u PR timu nekih kompanija…

SVET – Kako piše BBC, u poslednjih nekoliko godina nekoliko direktora je napravilo takve gafove da su vrednosti akcija padale, a najbolji PR timovi dobro su se namučili da „izvuku stvar“. Bilo da su gafovi bili rasistički, seksistički ili su jednostavno povredili osećanja veće grupe ljudi, uvek su imali bolne finansijske posledice.
Generalni direktor „Barile“ (Barilla), čuvenog proizvođača testenina, Gvido Barila izazvao je gnev LGBT populacije kada je poručio da se u reklamama za njegove proizvode nikad neće pojaviti gej porodica. „Nikad ne bih napravio reklamu sa gej porodicom, ne zato što ih ne poštujem, već zato što se s tim ne slažem“, rekao je u intervjuu jednoj italijanskoj radio stanici: „Naša je porodica klasična i u njoj žena igra glavnu ulogu“. LGBT zajednica i borci za gej prava odmah su započeli bojkot „Barila“ paste, a pozivi da se ne kupuju njihovi proizvodi preplavili su Tviter. Gvido Barila se, na kraju, izvinio: „Izvinjavam se ako su moje reči izazvale nerazumevanje ili povredile osećanja nekih ljudi.“ Rivalska testenina „Bertoli“ iskoristila je ovu gužvu i izašla, privremeno, kao veliki pobednik, kampanjom na društvenim mrežama i porukom: „Ljubav i pasta za sve!“
Američki modna marka „Ejbrkrombi end Fič“ (Abercrombie & Fitch) poznata je po kontroverznim potezima – od prodaje tangi za devojčice, do smelih napisa na majicama. Ipak, za najveći gaf kompanije kriv je lično direktor, Majk Džefriz. Za magazin „Biznis insajder“, on je objasnio zašto u njihovom lancu prodavnica ne postoje veličine XL i XXL i zašto je maksimalna veličina ženskih stvari – M. „Naša ciljna grupa su ljudi koji dobro izgledaju. Ne želimo da prodajemo nikome ko je drugačiji… Iskreno, želimo i tržište ‘cool’ dece… Mnogo ljudi ne može da ‘uđe’ u našu garderobu, jer tu ne pripadaju i ne mogu da pripadaju. Jesmo li isključivi? Apsolutno“, naveo je tada on.
Reakcija je, za Džefriza, bila neočekivana. Isti ti „zgodni i moderni“ mladi ljudi počeli su da poklanjaju garderobu kupljenu u prodavnicima – beskućnicima. „Zajedno, možemo da učinimo ‘Ejberkrombi end Fič’ svetskim brendom broj jedan za beskućnike“, poručuju u videu koji je bio hit na YouTubu. Džefriz je morao da se oglasi, pa je objavio saopštenje na Fejsbuku. „Žalim što je moj izbor reči interpretiran na način koji je izazvao da neki budu uvređeni“, napisao je, a mnogi su njegove reči opisali kao „polu-izvinjenje“, posebno s obzirom na to da u radnjama još nema velikih brojeva.
Možda najveću osudu javnosti poslednjih godina izazvao je generalni direktor Britiš petroleuma (BP) Toni Hejvord, kad se sa jednog engleskog ostrva otisnuo na jedriličarsku regatu svojim brodom vrednim 270.000 dolara – i to 2010. godine, usred ogromne ekološke katastrofe koju je u Meksičkom zalivu izazvalo izlivanje nafte BP-a. Oglasila se čak i Bela kuća.
Nekoliko nedelja ranije, dok se incident sa naftnom mrljom zahuktavao, Hejvord je prvi put uzrujao pogođene ekološkom katastrofom, rekavši: „Nema nikog ko želi više nego ja da se sve ovo završi. Želim ponovo svoj život!“ Docnije se izvinio, ocenivši da su te reči bile „nepromišljene“. Ali, potom je isplovio na regatu. „Čoveče, to nije u redu! Mi ne možemo ni na pecanje, a on se trka, na jahti… Voleo bih da i ja mogu da uzmem ‘slobodan dan’ kao on“, rekao je tada za BBC Bobi Pitre iz Luizijane.
Portparol BP-a branio je svog direktora rečima: „Svakom je potrebno malo vremena da ‘napuni baterije’.“
Mesec dana kasnije, Hejvord se povukao sa mesta generalnog direktora. Doduše, za godišnju penziju od 930.000 dolara. Jahtu je 2012. godine poklonio – u dobrotvorne svrhe.

Izvor: Tanjug

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!