today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nezaboravni ukusi Srbije!

Kompanija Coca-Cola Srbija je u Konaku kneginje Ljubice predstavila tradicionalna, zaboravljena jela iz bogate kulinarske tradicije, kroz jedinstven projekat „Nezaboravni ukusi Srbije“, inspirisan srpskom kulturom tradicijom i starim ukusima Srbije.

U želji da sačuva tradicionalna zaboravljena jela iz cele zemlje i vrati ih na savremene trpeze, Coca-Cola se zaputila u veliku gastro avanturu kroz Vranje, Bojnik, Leskovac, Pirot, Aleksinac, Potpeće, Ljig, Rogljevo, Vršac, Zrenjanin, Sumrakovac kod Boljevca i Debeljaču. Autentična jela poput samse sa trljanicom, urde, belmuža, bungura, pihtija od boba i mnogih drugih, ponovo su otkrivena uz pomoć kulinarskog entuzijaste Ivana Markovića koga je na ovom putovanju pratio i poznati radio voditelj Filip Ugrenović, koji su najzanimljivije detalje sa putovanja i projekta Nezaboravni ukusi Srbije, podelili sa brojnim posetiocima u Konaku kneginje Ljubice.

U spajanju tradicionalnog i modernog, kompanija Coca-Cola se nije zadržala samo na zaboravljenim jelima već je inspiraciju pronašla i u starim zanatima. Tako su brojni posetioci prvi put u Beogradu mogli da vide unikatne pletene, tkane, heklane i štrikane bilborde, koje su izradile žene iz različitih krajeva Srbije i koje će moći da vide i posetioci Noći muzeja, 19.maja. Uz uživanje u nezaboravnim ukusima, poput urde, bungura i samse gosti su imali priliku da se oprobaju u starim zanatima i upoznaju se sa interesantnim činjenicama o Srbiji.

„Srbija ima veliko i vredno kulinarsko – gastronomsko nasleđe koje smo kroz projekat Nezaboravni ukusi Srbije, želeli da oživimo i otrgnemo od zaborava. Ono što nam je takođe bilo veoma važno je da, kao i uvek do sada, kroz ovaj projekat podržimo lokalnu zajednicu. Inspiraciju smo pronašli u starim zanatima i kreirali četiri unikatna, ručno rađena bilborda koji su bili postavljeni na Zlatiboru,u Sremskoj Mitrovici, Pirotu, Kragujevcu i do pre nekoliko dana, u Negotinu. U želji da spojimo najbolje: tradiciju i nasleđe, kulturu, stare zanate, zaboravljena jela i oživimo ih kroz ovu jedinstvenu savremenu gastronomsko-umetničku avanturu, podržali smo prave vrednosti i time još jednom pokazali da smo kao kompanija usmereni na stvaranje boljeg sveta oko nas.’’, izjavila je Tanja Petrović, marketing direktor Coca-Cola Srbija.

Posetiocima je predstavljen i kuvar tradicionalnih srpskih jela sa modernim varijacijama, koji su nastali prethodnih meseci tokom pripreme serijala pod nazivom Nezaboravni ukusi Srbije. Svojevrstan dnevnik avanture u potrazi za zaboravljenim jelima pretočen je u 12 epizoda, koje se mogu pogledati na Facebook stranici i YouTube kanalu kompanije Coca-Cola.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!