Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nestlé lansirao svoju prvu reklamu tokom Super Bowla

Kompanija Nestlé po prvi put tokom završnice američke nacionalne fudbalske lige Super Bowla, jednog od najgledanijih sportskih događaja na svetu, lansirala je reklamu za novi proizvod.
Procenjuje se da je utakmicu Super Bowla gledalo skoro 108 miliona ljudi, pa su reklame na poluvremenu utakmice, koje predstavljaju američke slavne ličnosti i zabavljači, postale važne gotovo koliko i sama utakmica.
Svoj novi proizvod Butterfinger Peanut Butter Cups, Nestlé je prvi put lansirao juče tokom 30 sekundi komercijalnog prenosa Super Bowla.
„Prednosti izlaganja brenda tokom Super Bowla su ogromne i obuhvataju mnogo veći broj ljudi od onog koji gleda samu utakmicu. Super Bowl je u Americi veliki događaj koji traje po nekoliko meseci što dopušta brendu da se poveže sa potrošačima pričajući im priču i stvarajući usput značajnu količinu medijske pažnje“, kazao je Jeremy Vandervoet, marketing menadžer Nestlé Butterfinger.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!