Najveći oglašivači u SAD-u povećali ulaganja u advertajzing svega 1,1%!

SVET – Top 200 oglašivača u SAD-u povećali su svoja ulaganja u oglašavanje i marketinške usluge za samo 1,1% u 2017. godini, ključni je uvid iz 63. godišnjeg izveštaja Leading National Advertisers, koji objavljuje magazin AdAge. To predstavlja najslabiji rast od početka oporavka oglašivačkog tržišta u 2010. godini, ali i pored toga ulaganja su dosegla rekordnih 155 milijardi dolara.

Internet kompanije bile su na čelu rasta ulaganja u oglašavanje. Jedanaest internet brendova – uključujući Amazon, Alphabet (Google), Expedia Group i Netflix podstakli su rast ulaganja za 24,4 odsto. Prosek ulaganja za ostale kompanije koje obrađuje ovaj izveštaj – njih 189 – pao je za 0,4 odsto.

Amazon nalazi se na petom mestu na listi najvećih oglašivača u SAD-u u 2017. godini. To predstavlja skok sa 8. pozicije u 2016, tj. 70. pozicije u 2010. godini. Amazon je prošle godine uložio oko 3,4 milijarde dolara na oglašavanje i promocije u SAD-u, što je povećanje od 28 odsto.

Izdaci za oglasne i marketinške usluge za 200 vodećih nacionalnih oglašivača u SAD-u pali su prošle godine u tri glavne kategorije: automobilska industrija za 7,3 odsto; hrana za 3,4 odsto; i finansijske usluge 0,3 odsto.

Auto kompanije naporno rade na smanjenju troškova. Ford Motor Co. je izjavio da su ulaganja u oglašavanje u 2017. godini smanjili u celom svetu jer im je procenat prihoda (2,6 odsto) pao na najniži nivo od 2003. godine. Trgovci prehrambenih proizvoda smanjili su ulaganja usled napora da se izbore sa sporim rastom industrije i pritiskom investitora da poboljšaju učinak.

Među top 200 oglašivača, 111 njih je povećalo ulaganja u oglašavanje. Najveći rast zabeležio je sajt za kreditiranje LendingTree, čija ulaganja su porasla za 69 odsto. Najoštriji pad zabeležio je maloprodajni lanac Sears Holdings, od 39 odsto.

Više informacija pročitajte OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari