SVET – 2020. je bila izazovna godina, ali i godina u kojoj je TikTok postao globalno najpopularnija društvena mreža. I brendovi su počeli polako da se „sele“ na TikTok. Neki od njih bili su veoma kreativni, inspirativni i drugačiji.
Bez obzira da li su pokretali trendove, povezivali zajednice ili podizali svest o različitim inicijativama, TikTok je u prošloj godini bio preplavljen jedinstvenim kampanjama globalnih brendova.
Na TikTok-u brendovi imaju platformu za stvaranje sadržaja koji je istovremeno zabavan, ali i u skladu sa onim ko su i za šta se zalažu. Godine 2020. videli smo izdavače, sportske lige i timove, neprofitne organizacije, globalne brendove…, kako oblikuju kulturu na platformi i svakodnevno angažuju TikTok zajednicu, organski generišući milione pregleda video snimaka.
Povodom uspešne godine, TikTok je objavio listu najuspešnijih i najinspirativnijih brendova – korisnika ove društvene mreže.
Više informacija dostupno je na sajtu TikToka, i na infografiku ispod.