Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Najčešće greške brendova u komunikaciji na društvenim mrežama

Mnogi brendovi zbog loše ili nedovoljno kvalitetne komunikacije često upadaju u probleme i mogu za čas ugroziti svoju online reputaciju. Komunikacija na društvenim mrežama je veoma brza i dovoljna je mala greška ili nepoznavanje da vaš brend upadne u ozbiljan problem i kriznu situaciju.

Ovo su neke od najčešćih grešaka koje se događaju u online komunikaciji:

1. Obraćanje u prvom licu jednine
Mnogo puta sam primetio ovu grešku i to kod velikih brendova. Ovo ne bi bila greška da je u pitanju lični profil a ne stranica poznatog brenda. Obraćanje u prvom licu jednine moraćete priznati izgleda neozbiljno za jedan brend. Uvek se ciljnoj grupi obraćati u prvom licu množine (MI).

2. Gramatičke i pravopisne greške
Gramatičke i pravopisne greške u komunikaciji, postovima i komentarima su nedopustive. Fanovi treba da znaju da iza naloga stoji živa osoba koja predstavlja brend i da ton komunikacije bude prilagođen i moderan.

3. Svađe, uvrede, pretnje
Redovan monitoring i lociranje ovih komentara na vreme sprečava negativnu komunikaciju i sve oblike mržnje na stranici. Čim se pojavi ovakav oblik komunikacije na stranici, potrebno je reagovati i obrisati ga na vreme. Stranica vašeg brenda, svakako nije mesto za pretnje, uvrede ili psovke, tako da takve stvari sankcionišite.

4. Neredovna komunikacija
Neredovna komunikacija se javlja ukoliko osoba koja vodi stranicu dozvoli da ne bude objava na stranici ili da fan ili pratilac dugo čeka na odgovor na postavljeno pitanje. Obično je pravilno da najkasnije u roku od 3-4 sata osoba dobije odgovor na pitanje ili zahtev. Fanovi znaju da se zahvale i nagrade kvalitetnu komunikaciju.

5. Neobraćanje osobi direktno
Uvek u komentarima i u online komunikacji se obraćajte direktno osobi, označavanjem imena te osobe @ime_osobe ili tagovanjem osobe. Na taj način osoba vidi ili dobije notifikaciju da je dobila odgovor. Ovo je veoma korisno za diskusije sa mnogo komentara i pitanja.

6. Automatizam
Ovo je jedna od najčešćih grešaka online komunikacije, jer fanovi ili pratioci stiču utisak kao da komuniciraju sa mašinom. Postoje razni servisi koji “olakšavaju” vreme i community managament uvezivanjem naloga npr. Tvitera i Fejsbuka ili još nekih.

Da li i vi pravite slične greške u vašoj komunikaciji?

Autor: Bojan Pajić
Izvor: Agencija Homepage

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!