Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Na TikTok-u će i u 2024. fokus biti na kreiranju atraktivnog sadržaja

U okviru ovogodišnjeg Mark Awards programa, agencija smartpoint adria održaće masterclass i radionicu pod nazivom “Formula za prvi milion organskih pregleda na TikTok-u” i već je jasno da je reč o temi koja se ne propušta.

Tim povodom, razgovarali smo sa Markom Anđelkovićem, Digital Team Leader-om, kako o važnosti ove platforme za podršku i razvoj brendova na današnjem tržištu, tako i o svemu što nas očekuje 23. oktobra od 11:30h.

Postoje brendovi koji se i dalje “opiru” TikTok-u – šta misliš da je razlog za to?

Glavni razlozi zašto se određeni brendovi još uvek nisu upustili u kreiranje sadržaja za TikTok najviše su još uvek popularna verovanja da njihova publika nije na ovoj mreži i da su na njoj samo najmlađi, kao i verovanje da određeni proizvodi ne mogu da se promovišu na TikTok-u.

Naravno, sigurno da nije svima ni tako lako da se organizaciono upuste u kreiranje novog kanala za svoj brend ali više su razlozi mitovi da su samo mladi na ovoj platformi, da je na TikTok-u samo zabavan sadržaj bez ikakve promocije proizvoda i verovanje da nije moguće svaki brend predstaviti i na pomalo zabavan način sa minimalnim ili bez ikakve komunikacije o proizvodu. Mi smo srušili te mitove u proteklih godinu dana.

Hajde da finalno zaključimo: zašto je poželjno priključiti se ovoj platformi koja je daleko više od društvene mreže?

Poželjno je priključiti se TikTok-u zato što je kratki video format postao najpopularniji na svim platformama i ta strategija je mnogo šira od samog TikTok-a. Video sadržaji koji se snimaju za TikTok ne samo da su upotrebljivi i primenjivi, već često i dobro ili čak bolje prolaze na nekim od ostalih društvenih mreža. U vremenu u kom tražimo rešenja za naša pitanja što brže i efikasnije i gde i u zabavi nemamo vremena za duge sadržaje, format kratkog video sadržaja je savršeno rešenje za potrebe publike, bilo da je reč o zabavi ili o edukaciji i informisanju.

TikTok za određeni deo populacije koji je u potrazi za “tips and tricks” ili “how to” sadržajima, predstavlja novi YouTube i mnogo šire od toga, novi pretraživač rešenja, dakle novi Google.

Ne treba nikako zaboraviti činjenicu da na većini tržišta Balkana (pogotovo na Ex-YU teritorijama) plaćeno oglašavanje za TikTok još uvek nije omogućeno i algoritam je još uvek naklonjen isključivo organskim tj. neplaćenim pregledima. Ovo je dokaz da još uvek sa dobrom strategijom i kreativnom idejom možete ostvariti milionske preglede bez ikakvog plaćenog oglašavanja.

U čemu se ogleda najveća prednost TikTok-a u odnosu na Instagram ili YouTube kada je reč o plasiranju video sadržaja? Šta on može da donese brendovima?

Neizostavna prednost je svakako ta da se na TikTok-u stiže do milionskih pregleda organski bez ulaganja sredstava u oglašavanje, dok je do skoro, za ostale platforme važilo uverenje da se viralnost dostiže samo uz finansijska ulaganja.

Dodatna prednost TikTok-a je zapravo to što je sadržaj sa ove platforme primenjiv i za Instagram i za YouTube pa i za ostale društvene mreže. Kreiranjem sadržaja inicijalno za TikTok, zapravo dobijate kreativu za sve platforme koja vremenom donosi rekordan broj video pregleda.

Koji koraci su ključni za ostvarivanje dobrih rezultata i postizanje viralnosti na for you page-u? Možemo li mi uopšte da “kontrolišemo” algoritam?

Kada je priprema samog videa u pitanju, on na početku mora da ima dovoljno jaku poruku da privuče gledaoce da ostanu što duže, zatim da publici reši dilemu ili ponudi rešenje zbog čega su ostali da gledaju video i na kraju da pozove sve gledaoce na određenu akciju. Ceo ovaj postupak ne treba da bude predugačak ali mora biti efikasan.

Ako pričamo o tipovima sadržaja, ljude delom privlači poistovećivanje sa sadržajem kao i prikaz rešenja za svakodnevne situacije u kojima se svi mi nalazimo, ali više o konkretnim koracima kao i konkretnoj strategiji za viralnost pričaćemo na Mark Awards, 23. oktobra od 11:30h.

Kakvo je tvoje predviđanje budućnosti TikTok-a? Da li možemo da očekujemo neke bitne promene u toku naredne godine, kako u pogledu sadržaja, tako i u pogledu oglašavanja?

U toku naredne godine će sigurno i dalje u fokusu biti kreativna ideja ispred plaćenog oglašavanja, zato što je za oglašavanje na našim tržištima još uvek rano. Sigurno je da će i u 2024. u prednosti biti dobre ideje za klipove, praćenje i “kačenje” na momentalne trendove i kreiranje sadržaja u kojima se ljudi poistovećuju i pozivaju na interakciju.

Kada budemo pričali o očekivanjima za 2025. dosta ćemo više informacija imati o mogućnostima za plaćeno oglašavanje na TikTok-u i tada će se verovatno menjati i pristup ali za sada i u narednoj godini, “content is the king” na TikTok-u.

Na kraju, zašto ne bi trebalo da propustimo smartpoint radionicu na Mark Awards-u?

Ne bi trebalo da propustite smartpoint radionicu zato što ćemo, potpuno transparentno, prikazati strategiju za viralnost kao i pojasniti koji su to tačno sadržaji najpopularniji, ali ćemo i predstaviti ostvarene rezultate u proteklih godinu dana koji opravdavaju celu strategiju.

Osim brojki i priče o strategiji, posetioce očekuje i zanimljiva radionica u kojoj mogu da se zabave ali i nauče dosta.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!