today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Na putu do uspeha važno je imati podršku kolega i prijatelja!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naš današnji sagovornik je Nemanja Brković, Senior Manager – Communications & Corporate Affairs u kompaniji Bambi.

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Ostaviti trag na tržištu za mene znači lični pristup profesiji i poslu kojim se bavimo. Svako od nas je odgovoran za to na koji način predstavlja sebe, a samim tim i organizaciju/kompaniju u kojoj radi. Sa druge strane, važni su i uspesi koje ste na tom putu ostvarili, uspesi koji su uvek timski i iza kojih uvek stoji rad velikog broja ljudi. Na tom putu vrlo je važno da imate podršku kolega, prijatelja, vašeg najbližeg okruženja.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Mislim da se situacija razlikuje u zavisnosti od industrije do industrije. U nekim industrijama, funkcije marketinga ili komunikacija jesu zastupljene u strateškim odlukama kompanije, dok u drugim to nekad i nije slučaj. Ipak, nema sumnje da bi, ukoliko želimo da kao zajednica ojačamo samu profesiju, funkcije marketinga i komunikacija trebalo da budu zastupljene u najvišim pozicijama i da daju svoj pun doprinos daljem strateškom razvoju kompanija.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Za početak, pohvalio bih Marketing mrežu i Ivanu Parčetić Mitić na pokretanju projekta Mark Awards. Kažu da je važno učestvovati, ali nagrade uvek na nekom ličnom nivou daju satisfakciju svim profesionalcima u komunikacijama i marketingu da je ono što su radili, što rade, ili što će možda tek raditi, ispravan put u očuvanju integriteta profesije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!