today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Na luksuzne automobile godišnje odlazi 250 milijardi evra

SVET – Za nabavku luksuznih automobila u svetu se godišnje izdvaja oko 250 milijardi evra, što je gotovo jedna četvrtina ukupnih izdataka za kupovinu luksuzne robe u ukupnoj vrednosti od oko 960 milijardi evra, prema podacima proizvođača skupih premijum vozila. Globalnim tržištem luksuzne robe, koje dostiže 960 milijardi evra, dominiraju izdaci ovim redom – uplate za putovanja i hotele, kupovina automobila, kao i satova i nakita.
Na putovanja i za luksuzne hotele godišnje se u svetu izdvoji do 270 milijardi dolara, a za skupe satove i nakit još 100 milijardi dolara, dok industrija luksuznih kola „odnosi“ više od 250 milijardi evra prosečno svake godine, preneo je danas internet portal „Inautonjuz.“
Jan Robertson, šef odseka prodaje i marketinga kompanije BMW izjavio je da je donekle iznenadujuće da automobili imaju takav udeo na svetskom tržištu luksuzne robe. On je dodao da nemački BMW toj trci daje značajan doprinos. BMW je sasvim siguran u njegovu lidersku poziciju kao najbolje prodavani proizvođač premijum automobila na svetu. Kompanija planira da dostigne prodaju od preko dva miliona vozila u 2016 godini, umesto 2020 godine, kako je to bilo ranije planirano. „Folksvagenova“ filijala „Audi“, takođe, je početkom ovog meseca podigla planirani cilj prodaje, naglašavajući da namerava da dostigne isporku 1,5 miliona vozila pre 2015 godine. Dva auto-giganta BMW i „Audi“ najveću prodaju luksuznih kola obezbeđuju na tržištima u usponu, kao što su Kina, Indija i Rusija.
„Nameravamo da postignemo novi rekord u prodaji vozila i zarade, pre isplate poreza, u 2012. godini. Povećali smo naše proizvodne kapacitete u Kini, SAD, Južnoj Africi i Indiji i istovremeno procenjujemo moguće otvaranje proizvodnih centara i na ostalim tržištima zemlja koje imaju visoke stope privrednog rasta“, izjavio je izvršni direktor BMW-a Norbert Rajthofer.

Izvor: 24sata

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!