Modna kuća „Luna“ organizovala je krajem aprila „Luna novinarski karavan“. Novinari zajedno sa predstavnicima kompanije „Luna“ i agencije Blumen Group, tokom tri dana putovanja, obišli su prodavnice u Beogradu, Novom Sadu, Požarevcu, Kragujevcu, Čačku i Zlatiboru, a u cilju predstavanja proizvodnih i prodajnih objekta ove modne kuće.
Visoki standardi poslovanja, izgled „Luna“ prodavnica po najvišim svetskim standardima, ljubaznost i profesionalnost prodavačica, druženje i pozitivna energija obeležili su „Luna novinarski karavan“. Predstavnici medija imali su priliku da obiđu Luna fabriku i pogledaju na koji način nastaju modeli ove modne kuće, od ideje do gotovog proizvoda. Pored toga, novinari su imali priliku da posete Petrovaradinsku tvrđavu, stari grad rimske provincije gornje Mezije – Viminacium, veliki akvarijum u Kragujevcu, selo Sirogojno i Stopića pećinu na Zlatiboru, te na ovom proputovanju dožive nezaboravna iskustva, nauče ponešto novo i dobro se zabave.
Modna kuća „Luna“ u skladu sa sloganom „Najbolje najboljima“ nastavlja da dokazuje kvalitet svog poslovanja. Krunu višedecenijskog rada predstavlja priznanje „Najbolje iz Srbije“ kojim je „Luna“ proglašena za najbolji lokalni brend u 2012. godini. Takođe, osim lanca maloprodajnih objekata širom Srbije, ova modna kuća preko 40% svog asortimana izvozi na tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH, Crne Gore, Makedonije, Norveške, a od nedavno i Holandije i Australije.