today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mladi talenti su najvažniji za svaku industriju, jer su oni ti koji će biti donosioci odluka u budućnosti!

Ivana Kozličić, Marketing Director za Balkan u kompaniji Mastercard i predsednica žirija takmičenja KAKTUS Talents, specijalno za Marketing mrežu govori o Danu talenata, kako mlade talente privući i zadržati u kreativnoj industriji, ali i ocenjuje mogućnosti za edukaciju i zapošljavanje u Srbiji.

Mastercard podržao je Dan talenata u okviru festivala KAKTUS 2019. Koliko je za Vašu kompaniju značajno da podržite jedan ovakav projekat?
Inovacije su oduvek predstavljale srž poslovanja Mastercard kompanije i mnogobrojni globalni podsticajni programi koji su namenjeni mladima i stvaranju novih lidera budućnosti su ono na šta smo veoma ponosni. Mastercard je tehnološka kompanija koja predvodi revoluciju digitalnih plaćanja. Kroz našu inovativnu tehnologiju povezujemo potrošače, finansijske institucije, trgovce, vlade i preduzeća širom sveta. Omogućavamo sigurno i bezbedno iskustvo kupovine za vlasnike naših kartica kad god, gde god i kako oni žele da plate.

Zadovoljstvo nam je što smo sa Marketing mrežom i festivalom KAKTUS ostvarili saradnju koja za cilj ima da prepozna i nagradi mlade talente u srpskoj kreativnoj industriji. Ovi mladi ljudi će biti pokretač razvoja u našoj zemlji i stvaraće neprocenjiva iskustva generacijama koje dolaze. To je upravo jedan od razloga zbog kojeg kontinuirano promovišemo potragu za novim talentima i inovativnim idejama koje oni donose. Verujemo da je Dan talenta prilika za mlade kreativne ljude da ispolje svoje strasti i sposobnosti za razvoj jednog potpuno novog načina angažovanja mladih ljudi na projektima koji su od značaja za čitavu zajednicu.

U kojoj meri su mladi talenti važni za kreativnu i uopšte bilo koju drugu industriju? Kako mlade talente privući i zadržati u kompaniji/agenciji?
Mastercard kao globalna tehnološka kompanija nudi konkurentne beneficija i podsticajne programe kako bi privukao i zadržao najtalentovanije zaposlene širom sveta i pružio im priliku da budu autentični u svom radu. Uvek nastojimo da zaposlimo zaista sjajne inovatore, kako u oblasti tehnologije, tako i u kreativnim oblastima, kako bismo razvijali naše dinamično poslovanje. Ulažemo resurse da bismo privukli i zadržali mlade talente kroz celokupno naše poslovanje.

Danas ljudi od brendova očekuju akcije, ne reklame. Upravo globalni brendovi imaju moć da pokrenu pozitivne promene i učine svet boljim mestom. Prema istraživanjima o brendovima poslednjih godina, ljudi veruju u mogućnost brendova da svet učine boljim mestom:

  • 83% ljudi globalno veruju da globalni brendovi imaju moć da svet učine boljim (85% milenijalaca)
  • 87% ljudi kaže da brendovi moraju zalagati za ono u šta veruju (86% milenijalaca)

To znači da brendovi danas imaju značajniju ulogu u životima ljudi. Započni nešto neprocenjivo platforma je naše obećanje da podstaknemo više neprocenjivih trenutka u svetu i da inspirišemo druge da iniciraju veze, podstaknu strast, stvore trenutak, započnu pokret, promene život ili možda čak promene svet.
Na nivou svake naše aktivnosti naše osnovne vrednosti oblikuju svrhu kompanije, uklapajući poverenje, partnerstvo, agilnost i osnaženo preduzimanje inicijative u sve što radimo. Mi održavamo ovu kulturu pružajući našim ljudima mogućnosti da rade posao sa višim ciljem koji koristi našim kupcima, našim zainteresovanim stranama i našim saradnicima na globalnom nivou. Stvaranje pravog neprocenjivog iskustva, ne samo za potrošače, već i za naše zaposlene omogućava našim ljudima da se osećaju vrednovanima i osnaženima da daju sve od sebe.

Možemo li reči da su talenti „pogonsko gorivo“ industrije i šta je potrebno učiniti, na nivou države, struke, kompanija/agencija, ali i pojedinaca, u cilju razvoja potencijala mladih talenata?
Mlade generacije donose drugačiji pristup razmišljanju, svetu i radu. Od presudnog je značaja da svi mi, država, kompanije i agencije doprinesemo pružanju podrške mladim talentovanim ljudima kako bi se mogli afirmisati u okviru svoje profesije. Dan talenta u okviru KAKTUS festivala dobar je primer podrške mladim profesionalcima iz kreativne industrije. To je prilika da mladi kreativci uposle svoju strast i sposobnosti za stvaranje komunikacionih platformi kako bi angažovali i inspirisali druge da učestvuju u društveno odgovornom aktivnostima koje će doprineti boljem svetu u kome živimo.

Kako biste ocenili mogućnosti za edukaciju i zapošljavanje talenata u Srbiji? Kakva su iskustva Mastercarda?
Mladi talenti su najvažniji za svaku industriju, jer su oni ti koji će biti donosioci odluka u budućnosti. U današnjem globalno povezanom svetu, inkluzija i raznolikost su najvažnije vrednosti svake industrije. U Srbiji, kao i na globalnom tržištu prepoznajemo različitost kao raspon svih naših sličnosti i razlika, bilo kroz godine, pol ili nacionalnost, bilo kroz iskustvo, perspektive ili stil razmišljanja. Na inkluziju gledamo kao na lidersku veštinu koja omogućava kompaniji Mastercard da upravo raznovrsnost naših zaposlenih omogućava razvoj inovativnih proizvoda i usluga.

Kao prva svetska generacija koja je odrasla u digitalnom svetu, milenijalci su tehnološki pametna i mobilna generacija. Procenjuje se da će 2020. godine 50% zaposlenih u Americi biti milenijalci, dok će 2025. godine, taj procenat biti još veći, oko 75% . Na globlanom nivou, milenijalci će do 2020. godine činiti više od trećine svetske populacije zaposlenog stanovništva.

Kao potrošači, milenijalci traže priznanje i dodatne beneficije od kompanija za svoju lojalnost. Studija segmentacije globalnih potreba koju smo realizovali 2018. i kojom su obahvaćeni potrošači sa svih pet kontineneta godine pokazala je da sedamdeset četiri posto (74%) milenijalaca kaže da je važno da budu nagrađeni za svoju odanost u odnosu na 66% u ostalim generacijama. Njihova ključna želja je da imaju personalizovano iskustvo. Milenijalci takođe nemaju nikakvih poteškoća da napuste brendove koji ne odgovaraju njihovom identitetu ili vrednostima.

Kako milenijalci čine sve veći procenat radne snage, ekonomije i potrošnje, preduzeća se moraju prilagoditi njihovim potrebama i očekivanjima da bi se održala i napredovala. Moraju se više usredsrediti na stvaranje iskustava, ne samo na isporučivanje forme i funkcije kod svojih proizvoda i usluga.

Takmičenje mladih talenata u okviru festivala KAKTUS 2019 ima humanitarni karakter, pa će tako radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore. U kojoj meri je poslovanje kompanije Mastercard usmereno na CSR i filantropiju?
Mastercard je društveno odgovorna kompanija, kako na globalnom, tako i na lokalnom nivou. Mi smo posvećeni tome da budemo sila za promene na bolje u svetu i da poslujemo dobro tako što činimo dobro i upravo je to ono što nam pomaže da činimo dobro kao kompanija. Pomaže nam da privučemo vrhunske talente, razvijamo našu bazu klijenata, poslujemo kao partner za rešavanje problema sa vladama i povećavamo afinitet prema brendu kod potrošača i kompanija širom sveta. Filantropija igra važnu ulogu u ideji da činimo dobro, ali prava promena znači i da kompanije preduzmu akcije: da iskoriste svoju tehnologiju i infrastrukturu, kapital i kreativnost i sposobnost za kreiranje rešenja. Kada to učinimo, stvaramo održiv sistem od koga svi imaju koristi – zaposleni, građani, potrošači, kompanije i vlade.

Mastercard sarađuje sa organizacijama svih veličina širom sveta. Za nas je to vizijia izgradnje inkluzivnog društva u kojem su finansijska, digitalna i rodna inkluzija standard. Pored toga, želimo da pokrenemo inkluzivni rast, razumevajući izazove sa kojima se suočavaju različite zemlje ili društva, i pogledamo na koji način tehnologija i podaci mogu da ih reše.

*********

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, Marketing mreža, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizuje takmičenje mladih talenata – KAKTUS Talents.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Više informacija pronađite na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/

 

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!