UNIQA osiguranje pružiće priliku mladim kreativcima, dizajnerima i programerima iz Srbije da do 10. maja pošalju svoje ideje za mobilnu aplikaciju koja će imati za cilj da približi UNIQA brand i osiguranje potencijalnim klijentima na koristan način.
Istovremeno, projekat UNIQA Applause je idealna prilika za mlade da na inovativan način ojačaju svoj preduzetnički duh, što će im zasigurno biti od značaja u daljem razvoju i usavršavanju.
“UNIQA je svesna da u gotovo svakoj interakciji koju brend ima sa kupcima leži mogućnost da se ta interakcija napravi mobilnom, bržom, lakšom, pa i zabavnijom za krajnjeg korisnika osiguranja. Osim činjenice da je takmičenje veoma značajno za razvoj veština mladih ljudi koji će uzeti učešće u ovome projektu, raduje me činjenica da će mladi iz naše zemlje imati priliku da prezentuju svoje ideje predstavnicima 19 UNIQA zemalja. Ne sumnjam u potencijal i kreativnost naših programera, a ovaj projekat će im omogućiti da svoju viziju podele sa nama i, ono što je najvažnije, da je i ostvare,“ rekla je Sonja Marić, direktorka sektora za marketing i PR UNIQA osiguranja.
Najbolje aplikacije će biti izglasane i nagrađene početkom juna na evropskoj marketing konferenciji UNIQA osiguravajuće Grupacije u Sarajevu.