today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Milenijalsi i generacija Z od brendova traže akciju u vreme krize

SVET – Iako je poslednjih nedelja sprovedeno nekoliko studija s nadom da će se razumeti potrebe potrošača u vreme globalne zdravstvene krize, čini se da mnoge od njih samo odražavaju ono što je očigledno, umesto da stvaraju korisniji okvir kroz koji možemo videti šta se dešava oko nas.

Agencija Dentsu Aegis osmislila je istraživanje zasnovano na pet faza. Studija je istakla razlike među generacijama u pogledu načina na koji konzumiraju informacije koje dolaze od brendova. Na primer, više od polovine milenijalsa i pripadnika generacije Z, reklo je da više pažnje nego inače posvećuju tome šta brendovi trenutno rade i kako se oglašavaju tokom krize.

Podelom dobijenih informacija na faze, studija o brendovima donosi nešto poput mape sa putokazima kako poruke treba da se menjaju.

Potrošači su u početku bili fokusirani na jednostavno suočavanje sa stvarnošću pandemije. Zabrinjavao ih je način na koji ona utiče na njihov posao, otkazivali su događaje, osećali se izolovano i borili se sa brigom za druge.

Ali postoji i generacijska komponenta unutar pomenutih faza. U početku su se mlađe generacije – generacija Z i milenijalsi – više brinule zbog otkazivanja događaja i svog mentalnog zdravlja. Generacija X je bila zabrinuta za one koji su u njihovoj brizi, a Baby Boomere najviše je zabrinjavala mogućnost da sami obole, kao i uticaj na ekonomiju.

Nakon što su prevazišli „inicijalni šok“, ljudi su prešli u narednu fazu koju su istraživači Dentsua nazvali „hvatanjem u koštac“ i „životom u novoj normali“. Potrošači su u toj fazi u manjoj meri tražili distrakcije i podršku, a trebala im je akcija od strane brendova. Utvrdili su da ljudi, kad se naviknu na nove rutine i splasnu njihovi strahovi povezani sa prvobitnim utiscima krize, od brendova počinju očekivati više.

Dok su boomeri želeli videti da brendovi podržavaju svoje zaposlene i doniraju onima kojima je to najpotrebnije, milenijalsi i pripadnici generacije Z izrazili su želju da se aktivno uključe u rešavanje krize – i želeli da im brendovi pokažu kako to da učine. No, čak i kad mlađe generacije žele da se brendovi pozabave pandemijom, i dalje cene kada im brendovi pomognu da ne misle na ono što se dešava.

Više informacija možete pročitati OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!