Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Milenijalsi bi radije posećivali zubara nego banku!

Preko 73 odsto milenijumske, digitalne generacije radije bi izabralo finansijske usluge od Google-a i Apple-a, nego od tradicionlnih banaka, a čak 68 odsto njih smatra da će se u narednih pet godina pristup novcu potpuno promeniti.

Rezultati globalnog istraživanja koje je Piotr Jelenski, direktor grupacije Asseco SEE, predstavio na Novoj bankarskoj viziji pokazuju i da čak svaki treći ispitanik ove generacije (rođenih između 1981. i 2000. godine) misli da im banke u budućnosti uopšte neće biti potrebne. Čak 71 odsto njih je izjavilo da bi radije posetili zubara nego bankarsku ekspozituru.

Iako većina banka u regionu, čak 75 odsto njih misli da je digitalna strategija veoma bitna za poslovanje, 45 odsto banka je zaista i kreiralo digitalnu strategiju. Deset odsto banka izjasnilo se da digitalnu strategiju nemaju i da im nije potrebna. Tokom naredne dve godine, 43 odsto banaka namerava da kompletno digitalizuje ugovore sa svojim klijentima. Po mišljenju bankara, sfera u kojoj banke u regionu zaostaju za konkurencijom je mobilno plaćanje. Odlazak u poslovnicu je i dalje najznačajniji kanal korišćenja bankarskih usluga, kod 93 procenta anketiranih bankara, ali i mobilno bankarstvo, sa učešćem od 42 odsto, pokazuju rezultati regionalnog Istraživanja, koje je ove godine sproveo Asseco SEE, među 140 bankara u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Crnoj Gori, Hrvatskoj, na Kosovu, u Sloveniji i drugim zemljama regiona.

Više informacija pročitajte na sajtu Biznis&Finansije.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!