U novoj reklami pod nazivom „Manje priče, više rada“ za Windows8 tablet, Microsoft otvoreno napada svog dugogodišnjeg konkurenta – Apple. Reklama je urađena kao parodija na Apple-ove reklame sa glasom Siri, koja je atrakcija Apple-ovog „najsavršenijeg operativnog sistema na svetu“.
Microsoft ističe sve svoje operacije koje Ipad ne može da izvriši. Predstavlja novu „side-by-side“ opciju, PowerPoint i nižu cenu kao velike prednosti Windowsa8. U stvari, na reklami je prikazan Asus VivoTab Smart, tablet koji je dosta po konfiguracijama slabiji od Ipada, a ne njihov najnoviji proizvod Windows Surface čija je cena ista kao cena Ipad-a i koji je zapravo pravi konkurent Ipad-u.
U poslednje vreme, Microsoft je prilično agresivan u pokazivanju superiornosti u odnosu na svoje konkurente. Niz čudnih i vickastih reklama je preplavilo internet: tuča na venčanju zbog ismevanja velikih i beskorisnih smartfonova, ljudi koji igraju ping-pong svojim zadnjicama, žene koje se šminkaju za 10 sekundi, ismevanje Google Chrome-a itd. „Ukoliko Microsoft ne spusti loptu, čeka ga uzvraćanje vatre već iznerviranih konkurenata“, ocenio je marketing stručnjak Lijam Berger.
Priredio za Marketing mrežu: Bratislav Bojić, AIESEC Niš