Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Metalac i Plazma brendovi decenije

Metalac i Plazma proglašeni su za najbolje brendove u Srbiji u prethodnih 10 godina, u okviru akcije „Najbolje iz Srbije“.
Metalac je proglašen za najbolji korporativni brend u prethodnih deset godina, a Plazma za najbolji robni brend u prethodnoj deceniji. Ove godine za to prestižno priznanje je konkurisalo 175 brendova, a proglašeno je 23 pobednika za 2013. godinu, kao i najbolji robni i korporativni brend u protekloj deceniji.
Na svečanosti u Jugoslovenskom dramskom pozorištu, predsednik Privredne komore Srbije Željko Sertić je rekao da se promocijom najboiljih brendova jača nacionalni brend i jača slika Srbije u svetu, njena tržišna pozicija i ugled u inostranstvu.
Privrednog razvoja ne može biti bez investicija i one se ne mogu silom dovesti u Srbiju, već svežim idejama u poslovanju, istakao je Sertić i dodao da što uspešniji budu naši naučnici i kreatori novih ideja, to će i privreda biti uspešnija.
Sertić je naveo da je ove godine za nagradu „Najbolje iz Srbije“ kandidovano preko 50 odsto kandidata više nego prošle godine, a istoimeni sajt je posetilo više od 100.000 ljudi i za kandidate za nagrade glasali su i ljudi van Srbije. U kategoriji Najbolji izvoznik, pobednici su Fijat automobili Srbija, i to kao veliko preduzeće, dok je, kada je reč o malim i srednjim preduzećima, tu titulu poneo Bioenerdži point (Bioenergy).
Kada je reč o korporativnom brendu, nagrađeni su Koncern Bambi (hrana), Nektar (piće), Hemofarm (hemija, kozmetika, farmaceutski i srodni proizvodi), Alfa Plam (trajna potrošna dobra), Mona (odeća i obuća), NIS (proizvodna dobra i poslovne usluge), DIS (velika uslužna preduzeća) i Energoprojekt Entel (mala i srednja uslužna preduzeća).
U kategoriji robni brend, najbolji brendovi su Iskon ulje (hrana), Jelen pivo (piće), Meriks (hemija, kozmetika, farmaceutski i srodni proizvodi), Metalac posuđe (trajna potrošna dobra), Ikstrim intimo (Extreme intimo – odeća i obuća) i Hibrid suncokreta Sumo 1 PR (proizvodna dobra i poslovne usluge).
Nagrađeni su i Mamas biskvit haus (Mammas Biscuit House – najbolji lokalni brend), Premia (najbolja trgovinska robna marka) i Naše zrno, koje je ocenjeno kao najuspešnije uvođenje novog brenda.
Najbolji inostrani korporativni brend koji posluje u Srbiji je Koka kola helenik (Coca Cola Hellenic), a najbolje uvođenje stranog brenda na tržište Srbije je Gazprom petrol stejšns (stations).
Najbolje javno, državno ili dominantno državno preduzeće je Telekom Srbija, a najbolji brend sa zaštićenim geografskim poreklom je Futoški kupus.

Više informacija pronađite na sajtu PKS.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!