Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Medijska i digitalna pismenost predstavljaju deo korporativne kulture i etičnosti brenda!

Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Nesalomivi“ Hemofarm fondacije i agencije New Moment New Ideas Company. Tim povodom, razgovarali smo sa Suzanom Đorđević, direktorkom Hemofarm fondacije.

Zašto je važno da brendovi u svoje kampanje uključuju temu medijske i digitalne pismenosti?
Za biznis u 21. veku, medijska i digitalna pismenost predstavljaju deo korporativne kulture i etičnosti brenda. Da bi jedna kampanja postala društveno relevantna, neophodno je da ima pouzdane partnere, stručnjake na projektu, relevantan sadržaj, pravovremenu komunikaciju i interakciju s javnošću kojoj je sadržaj namenjen. Bez toga, nijedna javnost neće biti spremna da se aktivno uključi i doprinese pozitivnim promenama u društvu. Zbog ovakvog načina poslovanja, Hemofarm fondacija je samo u poslednjih šest i po godina za svoj rad nagrađena sa 24 priznanja. Nedavno smo dobili priznanje za „promociju poverenja u biznis“, koje je u direktnoj vezi sa značajem uključivanja medijske i digitalne pismenosti u kampanju „Nesalomivi“ čiji je cilj unapređenje mentalnog zdravlja ljudi, borba protiv depresije i stigme koja prati obolele.

Zašto je kampanja „Nesalomivi“ drugačija od drugih i važna baš u ovom trenutku?
Veoma je važna jer smo mi u Srbiji „normalizovali život u traumi“. Počev od 90-ih godina do danas, preživeli smo nekoliko ratova, bombardovanje, ubistvo premijera, tranziciju koja traje i još mnogo toga. Danas smo svedoci jedne od najvećih kriza globalnog zdravlja koja nam je svima promenila život za 180 stepeni. Svi smo u istom čamcu, osim što je ovaj naš „čamac“ i prethodno svašta preturio. Pre nekoliko godina, nakon završene prve tribine „Na kafi sa psihologom“, na temu „Depresija – Kako dolazi do tog stanja i kako ga prevazići“, prepune sale Dorćol Platza i više od 280K pregleda na YouTube, znali smo da je depresija tema kojom moramo da se bavimo. Kampanja „Nesalomivi“ je došla kao logičan sled stvari, posledica agonije koju živimo skoro dve godine u kojoj ne znamo šta nas čeka sutra. Pokrenuli smo je nastavljajući da promovišemo Štadinu i Hemofarmovu misiju Brinemo o zdravlju ljudi kao pouzdan partner, želeći da ljudima pružimo pomoć, podršku i poručimo da nisu sami.

Zašto je neophodno da razgovaramo o mentalnom zdravlju svakoga dana?
Zato što je to deo svakodnevne zdravstvene higijene, kao pranje ruku i zuba, odlazak na sistematski pregled jednom godišnje. Već dugi niz godina živim sa utiskom da ljudi u našoj zemlji kao da ne vole sebe i da ne brinu dovoljno o sebi. Za svakoga od nas važno je da se redovno pitamo da li živimo život kakav smo zamišljali za sebe i svoju decu, a ako je odgovor negativan da pokušamo da nešto promenimo. Međutim, na ovim prostorima, kao da se više bavimo ostalima nego sobom. Više nas zanima šta radi komšija, šta ima na televiziji ili kako je u regionu, nego kako smo mi. O zdravlju govorimo na venčanjima i sahranama. Kod lekara idemo kada bol postane nepodnošljiva, a kod psihologa – nikada, jer je to „sramota“. Za svaki problem postoji rešenje ukoliko se na vreme potraži pomoć. O fizičkom zdravlju mora da se brine jednako kao i o mentalnom. To je stvar lične higijene koju moramo da usvojimo. Humanost i solidarnost moraju da se vežbaju svakog dana, jer „nikome ne može biti dobro, dok svima ne bude bolje“.

Koji su rezultati ove kampanje i da li se vide neki konkretni pomaci?
Više od 700.000 ljudi se priključilo Pokretu za borbu protiv depresije „Nesalomivi“ što samo govori u prilog neophodnosti ove inicijative. Pomoć i podršku je dobilo više od 5.000 ljudi zahvaljujući SOS liniji za borbu protiv depresije 0800 001 002 koju smo ustanovili. Veliku zahvalnost dugujemo Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu koji je naš partner u kampanji, kao i stručnjacima – psiholozima i psihijatrima četiri specijalne bolnice za psihijatrijske bolesti u Vršcu, Gornjoj Toponici, Kovinu i Novom Kneževcu. Oni su, takođe, naši partneri koji 24 sata, sedam dana u nedelji, rade na SOS liniji. Važno je da istaknem da su svi pozivi ka SOS liniji besplatni i anonimni, a pomoć je dostupna i putem imejla podrska@nesalomivi.rs . Od početka kampanje, od 26. aprila do danas, na veb-sajtu www.nesalomivi.rs objavljeno je 30 ličnih priča osoba koje se bore protiv depresije ili su je pobedile, 26 blogova stručnjaka na temu mentalnog zdravlja, najčešća pitanja i odgovori o depresiji, saveti za borbu protiv depresije, adresar ustanova mentalnog zdravlja, četiri tribine „Na kafi sa psihologom“. Više od pola miliona ljudi videlo je kampanju u 28 domova zdravlja u Srbiji, milion ljudi videlo je kampanju u vozilima Naxis taksi, dok je četiri miliona ljudi upoznato sa kampanjom „Nesalomivi“ putem društvenih mreža. Podršku kampanji pružilo je i Ministarstvo zdravlja Republike Srbije, kao i više od 650 kompanija, poslovnih asocijacija, organizacija iz Srbije i inostranstva. Kampanja je inspirisala i brojne druge organizacije da pokreću inicijative u oblasti mentalnog zdravlja, što vidimo kao jedan od važnih doprinosa kampanje „Nesalomivi“. Ta činjenica nas iskreno raduje i još više daje smisla sloganu kampanje „Kada smo zajedno, ništa nas ne može slomiti!“

Više informacija dostupno je na sajtu https://kaktus.rs/medijska-pismenost/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!