MediGroup osvojio nagradu za kampanju „U dobrim rukama“

Privatni zdravstveni sistem MediGroup dobitnik je nagrade Eskulap za marketinšku kampanju „U dobrim rukama“ koja je posvećena važnosti prevencije. Reč je o nagradi koju je dodelila Asocijacija privatnih zdravstvenih ustanova i privatnih praksi Srbije i to u kategoriji „Izuzetan doprinos i društveno angažovanje u promociji i zaštiti javnog zdravlja“.

Sveobuhvatna kampanja izazvala je brojne pozitivne komentare i interesovanje medija i javnosti, a o samom uspehu svedoči podatak o povećanju broja poseta ustanovama MediGroup sistema.

Ovo važno priznanje u ime MediGroup-a primila je Maja Simić, direktorka marketinga i prodaje. „Komunikaciona platforma U dobrim rukama pod temom – Uloži u svoje zdravlje, osmišljena je sa idejom da direktnom komunikacijom, uz pozitivnu konotaciju probudimo svest o važnosti prevencije. Takođe, uspeli smo da promenimo percepciju cena, ali i prioriteta. Poruka koju smo želeli da pošaljemo je da ista količina ulaganja novca i vremena u lepotu, večeru, izlazak može da osigura i određeni period života bez brige o zdravlju. Promenama na listi naših prioriteta možemo da sačuvamo naše zdravlje”, istakla je Maja Simić.

Miloš Đurđević, kreativni direktor agencije Fullhouse Ogilvy koja je za potrebe MediGroup-a kreirala ovu kampanju, rekao je da je evidentno da ljudi u Srbiji nemaju naviku da preventivno posećuju lekara.

„Želja nam je bila da ovom kampanjom promovišemo usluge MediGroup zdravstvenog sistema, tako što ćemo na jedan pozitivan način isprovocirati, motivisati i podsetiti ljude da još uvek važi ona stara: bolje sprečiti nego lečiti. Svoje vreme i novac svakodnevno trošimo na razne više ili manje bitne stvari koje nam donose kratkotrajnu sreću i zadovoljstvo, a da istovremeno nismo ni svesni da za isti novac i vreme možemo da budemo savršeno mirni na duge staze. Kada se stvari posmatraju iz ove perspektive, sasvim je jasno da je najlogičnija stvar koju možemo da uradimo da uložimo u svoje zdravlje“, dodao je Đurđević.

Podsećamo da je kampanja „U dobrim rukama“ prethodno već osvojila dva priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari