today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

MediGroup osvojio nagradu za kampanju „U dobrim rukama“

Privatni zdravstveni sistem MediGroup dobitnik je nagrade Eskulap za marketinšku kampanju „U dobrim rukama“ koja je posvećena važnosti prevencije. Reč je o nagradi koju je dodelila Asocijacija privatnih zdravstvenih ustanova i privatnih praksi Srbije i to u kategoriji „Izuzetan doprinos i društveno angažovanje u promociji i zaštiti javnog zdravlja“.

Sveobuhvatna kampanja izazvala je brojne pozitivne komentare i interesovanje medija i javnosti, a o samom uspehu svedoči podatak o povećanju broja poseta ustanovama MediGroup sistema.

Ovo važno priznanje u ime MediGroup-a primila je Maja Simić, direktorka marketinga i prodaje. „Komunikaciona platforma U dobrim rukama pod temom – Uloži u svoje zdravlje, osmišljena je sa idejom da direktnom komunikacijom, uz pozitivnu konotaciju probudimo svest o važnosti prevencije. Takođe, uspeli smo da promenimo percepciju cena, ali i prioriteta. Poruka koju smo želeli da pošaljemo je da ista količina ulaganja novca i vremena u lepotu, večeru, izlazak može da osigura i određeni period života bez brige o zdravlju. Promenama na listi naših prioriteta možemo da sačuvamo naše zdravlje”, istakla je Maja Simić.

Miloš Đurđević, kreativni direktor agencije Fullhouse Ogilvy koja je za potrebe MediGroup-a kreirala ovu kampanju, rekao je da je evidentno da ljudi u Srbiji nemaju naviku da preventivno posećuju lekara.

„Želja nam je bila da ovom kampanjom promovišemo usluge MediGroup zdravstvenog sistema, tako što ćemo na jedan pozitivan način isprovocirati, motivisati i podsetiti ljude da još uvek važi ona stara: bolje sprečiti nego lečiti. Svoje vreme i novac svakodnevno trošimo na razne više ili manje bitne stvari koje nam donose kratkotrajnu sreću i zadovoljstvo, a da istovremeno nismo ni svesni da za isti novac i vreme možemo da budemo savršeno mirni na duge staze. Kada se stvari posmatraju iz ove perspektive, sasvim je jasno da je najlogičnija stvar koju možemo da uradimo da uložimo u svoje zdravlje“, dodao je Đurđević.

Podsećamo da je kampanja „U dobrim rukama“ prethodno već osvojila dva priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!