today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Matthew Brown glavni govornik na konferenciji FMCG Summit Beograd!

Na predstojećem FMCG Summit-u, koji će, u organizaciji InStore magazina, četvrtu godinu zaredom biti održan u hotelu Crowne Plaza u Beogradu 23. novembra, glavni govornik biće Matthew Brown, retail futurolog i osnivač agencije Echochamber iz Velike Britanije.

Brown, takođe jedan od predavača na upravo održanom prehrambenom sajmu ANUGA 2017 u Kelnu, za ovogodišnji FMCG Summit Beograd priprema ekskluzivnu prezentaciju o trendovima u retailu i vizuelnoj i uslužnoj transformaciji trgovaca. Kupci su danas više sofisticarni nego ranije, ali i zahtevniji u procesu kupovine. Brown će govoriti o razvijanju poslovne strategije i taktikama kojima trgovci mogu da udovolje kupcima, ali i predstaviti najbolje retail primere i trendove širom sveta.

Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svetskim retail tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja doseže globalno, vodi od 1999. godine. Redovan je keynote govornik na globalnim retail konferencijama.

Echochamber ukazuje na globalne primere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama retial-a, pomažući im da razviju ili se prilagode svetskim standardima na osnovu najznačajnijih potrošačkih trendova.

Agencija blisko sarađuje sa trgovcima kao što su Westfield, Marks & Spencer i Tesco više od deset godina, pomaže im da razviju nove koncepte i informiše o aktuelnim inovacijama u sektoru. Među klijentima agencije se nalaze i brendovi kao što su Nike i IKEA, kao i divovi u sektoru robe široke potrošnje, kompanije Unilever i Johnson & Johnson, zatim globalni lanci tržnih centara, i drugi.

Organizator posebne pogodnosti nude za rane prijave do 31. oktobra (-25%), kao i za grupne prijave do početka konferencije.

Kompletan pregled svih tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.fmcg-summit.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!