today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

MasterCard u borbi protiv gladi

Kompanija MasterCard (NYSE:MA) i Svetski program za hranu (World Food Programme -WFP) agencije Ujedinjenih Nacija danas su najavili globalno partnerstvo koje će koristiti digitalne inovacije sa ciljem da pomogne ljudima širom sveta da izađu iz začaranog kruga gladi i siromaštva. Ovo revolucionarno partnerstvo će kombinovati stručnost kompanije MasterCard u oblasti sistema za elektronsko plaćanje sa globalnim dometom koji Svetski program za hranu ima među nacijama sa najvećim stepenom gladi na svetu kako bi se zadovoljile nutritivne potrebe najugroženijih.
Kroz projekat „Digitalna hrana“, platna i tehnološka stručnost kompanije MasterCard pomoći će Svetskom programu za hranu da preradi i usavrši svoje sisteme koji dostavljaju bonove za hranu putem mobilnih telefona ili bankovnih kartica ljudima koji nemaju redovan pristup bankama ili finansijskim servisima.
En Kerns, predsednica za međunarodna tržišta kompanije MasterCard, izjavila je: „Vizija kompanije MasterCard o svetu bez gotovine je savršeni partner viziji Svetskog programa za hranu o svetu bez gladi. Danas se obavezujemo da ćemo sprovesti revolucionarno partnerstvo koje će osigurati da naša inicijativa „Digitalna hrana“ nastavi da izlazi u susret potrebama onih kojima je najpotrebnija“.
Pored projekta „Digitalna hrana“, kompanija MasterCard će pomoći Svetskom programu za hranu da stvori unapređeni mehanizam elektronskih donacija koji će omogućiti većem broju ljudi da doniraju novac putem brojnih opcija za elektronsko plaćanje. Ovaj unapređeni mehanizam za elektronske donacije je deo platforme „Integrisane donacije“ koja kompanijama omogućava da integrišu mehanizme za donacije u svoje proizvode. Trgovci mogu da ponude mogućnost davanja donacije prilikom plaćanja tako da potrošači mogu da doniraju novac Svetskom programu za hranu na licu mesta. Pored toga, mobilne aplikacije ili razvojni programeri za igrice će moći da ponude opcije za podršku Svetkom programu za hranu putem sopstvenih aplikacija ili igrica. Sve donacije će se pratiti i kreditirati i kompanijama i potrošačima, time što će im se ponuditi mogućnosti za potrošače i robne marke da sarađuju i imaju značajan, merljiv uticaj na borbu protiv gladi.
Pored toga, kompanija MasterCard je posvećena korišćenju svojih marketinških kapaciteta i kapaciteta svoje robne marke kako bi podigla svest i prikupila sredstva za Svetski program za hranu na nekoliko ključnih tržišta. Kompanija MasterCard je već sprovela dve kampanje za prikupljanje sredstava za Svetski program za hranu, u Poljskoj i Holandiji, putem kojih su prikupljene desetine hiljada evra za akcije Svetskog programa za hranu širom sveta.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!