today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mash-up omogućava brendovima da budu autentični i relevantni

Nataša Grbić, Portfolio Integration Manager u kompaniji Coca-Cola HBC, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina o benefitima kolaboracije brendova.

Imajući u vidu globalnu ekonomsku situaciju i inflaciju, da li je budućnost marketinga u kolaboracijama?

U današnjem globalnom ekonomskom kontekstu, kolaboracije su relevantnije nego ikada. Brendovi se suočavaju sa sve većim izazovima u privlačenju pažnje potrošača i ostvarivanju rasta u sve konkurentnijem okruženju. U tom kontekstu, kolaboracije pružaju mogućnost za deljenje resursa, znanja i ekspertize između brendova kako bi se postigla veća efikasnost, a istovremeno kreiralo bolje iskustvo za potrošače.

Koje benefite ovakva vrsta saradnje donosi brendovima? Kako da kolaboracije budu win-win za obe strane?

Jedan od glavnih benefita je pristup novim ciljnim grupama čime učesnici u saradnji jačaju svoju poziciju na tržištu. Kroz kolaboracije učimo zajedno, osluškujemo tržište i to nam daje priliku da formiramo bolje iskustvo za potrošače. Dodatan benefit je i to što delimo resurse, pa kroz zajedničke aktivacije i kampanje unapređujemo efikasnost marketinških aktivnosti. Za uspeh su neophodni jasno definisani ciljevi i vrednosti, transparentna komunikacija i međusobno poverenje, kao i balans između zajedničkih i individualnih interesa.
Odličan primer su Uber i Spotify, koji su udružili snage kako bi pružili bolje iskustvo putnicima tokom vožnje. Saradnja je omogućila putnicima da povežu svoje Spotify naloge sa Uber aplikacijom i nesmetano slušaju svoju omiljenu muziku tokom putovanja. Ova saradnja stvorila je personalizovano iskustvo za korisnike Ubera, istovremeno promovišući Spotify široj publici.

Kako kroz kolaboraciju povećati prodaju, a smanjiti troškove?

Ovo se postiže deljenjem resursa, zajedničkom nabavkom i proizvodnjom, deljenjem troškova marketinga i promocije, te zajedničkim inovacijama. Na primer, saradnja između Coca-Cole i Costa Coffee, zajedničke promocije Coca-Cola HBC i Bambi portfolija, ali i saradnje sa brendovima iz drugih industrija, kao što su Tommy Hifiger, Lego, Apple, Levi’s. Sve su zanimljivije saradnje luksuznih sa mainstream brendovima iz sveta modne industrije, tehnologije, sportske opreme, ali i hrane i pića.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!