Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

BIZNIS HUB

spot_img

ISPRATI

Marketing nije samo jedna grana industrije, već fluidna oblast u kojoj je potrebno uvek biti drugačiji!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Danilo Kalezić, Senior Manager, PR, Communications & Events, Porto Montenegro rekao je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Vidim tržište koje se značajno i rapidno menja na bolje, vidim mlade, ambiciozne ljude željne učenja i rada, ljude koji rade na sebi i koji znaju da marketing nije samo jedna grana industrije, već fluidna oblast u kojoj je potrebno uvek biti drugačiji, inovativan, ali mudar u znanju da nikad ne smemo podceniti krajnjeg klijenta i njegove potrebe. Mislim da je Porto Montenegro postavio benchmark u marketing praksama, kako lokalno i regionalno, tako i u međunarodnim komunikacijama. Zadovoljan sam urađenim kad je Porto Montenegro u pitanju, ali nas čekaju neki još uzbudljiviji projekti u našem naselju i marini, koji će doneti dodatnu, vrlo uzbudljivu, inovaciju u kreativnom pristupu pozicioniranja našeg novog rezidencijalnog proizvoda, i marketovanju istog.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Najviše cenim jednostavni pristup rešenjima – vizuelno, samoobjašnjivo, zanimljivo i jasno. Zadržati pažnju već u prvih par rečenica aplikacije. Učiniti prijavu drugačijom. Razmisliti – šta je ono što drugoj je strani preko puta zaista potrebno, i kako im najlakše reći da smo upravo mi oni koji im tu potrebu mogu učiniti realnom.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!