Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing mreža povezuje ljude!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Marina Grihović, Managing Director, Headline & Dkit rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Ako kažemo da je IT industrija najbrže rastuća, onda možemo i da kažemo da je marketinška najizazovnija industrija u poslednjoj deceniji. Teško je pobrojati sve promene koje su je zadesile, brzinu kojom je trebalo reagovati (a zadržati kvalitet) i različite uticaje pod koje je celokupna industrija potpala / ekonomske, političke, geostrateške, ekološke itd…Ali ako moram da nešto izdvojim, po svom „PR ukusu“ onda je svakako brisanje granica između različitih marketinških grana. Neki bi to nazvali integrisanim komunikacijama, a ja ne bih ovoj promeni uopšte dala naziv, već samo opis. Bitan je kvalitet i sadržaj samog proizvoda, a ne samo pakovanje. Kanali su postali sekundarna stvar, a suštinska jesu sami potrošači i konzumenti koji sada samo mogu da se usmeravaju da prepoznaju dobar sadržaj. Novi mediji i brzina prenošenja informacija su učinili da mi kreatori javnog mnjenja moramo da budemo mnogo sporiji, jasniji, analitični, da bismo preneli prave poruke…Svakako je dobro biti svedok i aktivni učesnik u svemu ovome.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Zaista mnogo. I da se drugi ne ljute, posebno iz PR struke, najviše od svih u Srbiji. Mogućnost direktnih kontakata, umrežavanje, razmena dobrih ideja i predstavljanje svetskih trendova su sve dobre odlike Marketing mreže i njenih događaja. Nadam se da ćemo moći i dalje da se družimo na jesen i u proleće, jer je upravo to suština našeg posla / komunikacija i razmena kreativnih ideja.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Ne bih izdvojila projekat, jer je svaki imao neku svoju svrhu. Neka u prethodnom odgovoru čitaoci nađu ono zašto je Marketing mreža jedinstvena na tržištu (mala pomoć: connecting people).

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Sadržaj – biti pažljiv i obazriv u komunikaciji jer se svaka greška ili obmana lako uoče. Moramo da pratimo i vesti u zemlji i još više van nje, pa da uočimo upravo trend da „lepo pakovanje“ više ne prolazi. To je ono što prvo povezujem kao naš zadatak u komunikacijama sa ovom frazom, a možda do i tokom predstojećeg Izazova dobijem još neku ideju

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!