today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža motiviše stručnjake iz oblasti marketinga!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Nataša Šarčević, Direktor marketinga i inovacija, Atlantic Štark rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
U poslednjih 10 godina, tržište marketinških komunikacija je veoma napredovalo. Ulaganja u komunikacije su rasla, a posledično i ponuda agencija. Ako se vratimo deceniju unazad, setićemo se da su društvene mreže napravile pravi zaokret u kreiranju kampanja i postale nezaobilazni, a za manje biznise čak i dominantan kanal komunikacije. Njihovom pojavom, zajedno sa rastom značaja online oglašavanja, otvorila se prilika za pojavu novih malih i velikih igrača u ponudi kreative, produkcije i oglašavanja. Iz perspektive oglašivača; desila se tranzicija iz potrebe za jednom velikom, full service agencijom u potrebu za kvalitetnijim odgovorom na brze promene i specifične oblasti kroz saradnju sa manjim, ali specijalizovanim agencijama. I danas, tržište nastavlja sa diverzifikacijom. Ponuda je već nego ikada, ali za sve ima mesta i posla jer se pored novih kanala komunikacije, javljaju i nove potrebe kompanija. Jedna od najaktuelnijih je i „employer branding“.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
U deceniji intenzivnih promena koja je iza nas, Marketing mreža je uspela da postane poveznica iliti „Mreža“, koja okuplja, informiše i po mom mišljenju najvažnije, motiviše stručnjake iz oblasti marketinga i komunikacija. Zadobila je poverenje i poštovanje struke jer uvek egzaktno prenosi informacije i nije podložna novinarskim interpretacijama i tabloidizaciji.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Iz godine u godinu, „Mreža“ se širi, uvodi nove projekte i sa njima pomera granice. Kaktus festival je godinama rastao i došao do impresivnog nivoa učesnika i regionalnog značaja. Ipak, meni lično najdraži je najnoviji projekat MKM-a – Mark Awards čija je specifičnost upravo fokus na pojedince, marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, i ideja da njihovim nagrađivanjem podstakne i motiviše ostatak ekipe da vozi extra mile narednih godina dana.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
U nepredvidivim vremenima u kojima se nalazimo, važno je usporiti i odvojiti trenutke za „pažljivo rukovanje“. Kod mene se ova fraza, pre svega, odnosi na ljude sa kojima živim i radim i na ljude zbog kojih živim i radim.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!